sesiapa yg berminat untuk beriklan atau membeli produk di blog ini boleh whatsapp ke 60173806280.

Thursday 20 October 2011

kalau malas pi balik sana yer


lama nya x update....malas betul..sejak2 keja jadi double ni...

keje banyak...masalah pun banyak...astro kena potong tanpa n

otis..bill x sampai...release letter credit card x sampai2....line DIGI cam haram....

dengan bos akak yang sengal tu asyik mak marah je dalam minggu ni...so tension bertambah...

so satu hari tu akak dah makikan astro sebab bill x sampai tetiba kena cut line...and call DIGI sebab senang2 lah nak cut credit...baru topup 30 tetiba 1 minit chek balance tinggal 2 hengget...furkima wati sgt...

so akak de nak buat ASB loan utuk masa depan...then orang bank call akak kata nama akak ade citos sebab hutang kad credit... so akak naik hangin lah sebab AEON x hantar2 release letter akak...

akak call aeon..cam biase lah bila hati dah panas....so makian harus 1st line akak nak sebut kannnn...

naik hantu uollssss

akak calll..yang jawab perempuan...jawab macam nak tido ...bila akak yanya jawapan dia cuma " emmm yaaaa emmmm"... cam nak x nak jawab je...

" cik saya nak tanya kenapa saya punya release letter saya x sampai lagi sebab bank dah block nama saya...ade x cara saya nak dapat surat tu cepat?"...

dia jawab..." emmm yaaa...person incharge sibuk lah...mmm mmm"...jawab macam x nak jawab...

lantas akak membalas..." saya ni nak tanya benda urgent..awak ni macam nak x nak jawab je..kata customer service...cik kalau nak korek cipap balik rumah yer..."

dia ter terkedu..dan suara trus macam freash..." yer cik...saya sambungkan dengan person incharge..."... dan dan ade pulak....

bila akak cakap ngan person incharge tu (lelaki) ..dia tolong akak n jawab dengan ceria sekali...bla bla blabla.....so dia akan hantar segera..n secepat mungkin...

di akhir bicara akak cakap kat dia " terima kasih yer encik sebab tolong saya..saya mmg perlukan surat tu segera...and tolong pesan kat staff yang jawab phone tadi.. kalau nak jadi customer service tolong lah jawab betul2...kalau nak korek cipap sila balik rumah"...

dia terkedu..dan kelak kecil...

bukan ape..bukan niat nak kurang hajar..tp bila kita call customer service..kita harap dia membantu..kalau jawab macam nak x nak sila benti cari keje lain yer..

yang penting...sampai sekarang dah seminggu surat tu masih belum dapat..ari ni akak nak call lagi..akak syak mmg betina ni malas lah... awas ko...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...