sesiapa yg berminat untuk beriklan atau membeli produk di blog ini boleh whatsapp ke 60173806280.

Monday 14 August 2017

PRODUCT REVIEW : G'Beaute Skin Care Series

hi uollsss happy Monday...

today akak nak review and memperkenalkan produk skincare yg amat bagus sekali.ia di perbuat dari asas cendawan yg mempuntai 1001 kebaikan bukan saja pada tubuh badam..malah ia juga menjadi agen anti menuaan untuk kulit uollsss..

yang penting uollss segala research dan pengilangan di buat di Malaysia.. so kementerian ke sedara mara dia don't worry..lulus...

anda pernah dengar GANO?... yess.. cendawan merah.. sekarang syarikat ini telah memperluaskan lagi kepakaran mereka bagi menghasilkan skin care yg sangat baik dan amat bagus..

Baru-baru ini, Pakar Dermatologi dan Kosmetologi Perubatan mendapati bahawa Ganoderma lucidum atau nama lainnya cendawan merah boleh bertindak sebagai agen anti penuaan yang sangat berkesan untuk peremajaan kulit dan dapat meningkatkan metabolisme kulit agar lebih sihat dan lebih cantik.

Oleh itu, siri penjagaan kulit G'BEAUTE telah dibangunkan hasil daripada kajian yang dilakukan oleh pakar.  Siri penjagaan kulit G'BEAUTE telah dibangunkan menggunakan teknologi moden produk penjagaan kulit dari Perancis bersama dengan kombinasi tumbuhan semulajadi dan ekstrak Ganoderma lucidum.


Ia adalah gabungan sempurna dan sesuai untuk semua jenis kulit.  Kualiti yang sangat baik dari G'BEAUTE berasal dari kolaborasi kepakaran pengeluar produk penjagaan kulit terkenal di dunia dan mereka dihasilkan di kilang Standard Antarabangsa dan dengan pengiktirafan Good Current  Amalan Pengilangan (cGMP).

CLICK MORE - UNTUK CERITA SELANJUTNYA


 Sekarang, tidak lagi sukar untuk membuat semua orang bermimpi untuk kulit yang cantik, licin, berseri dan adil. Terima kasih kepada G'BEAUTE dan mari manfaat daripada siri penjagaan kulit G'BEAUTE untuk mempunyai rupa yang lebih sihat dan cantik. ia mmg produk yg baik..

berikut adalah series beauty care yg mampu membuatkan anda mempuntai kulit yg sihat sehalus kulit bayi tau...





set lengkap ini mmg sangai berbaloi dengan nilai wang yg anda belanjakan.. nak cantek kan..harus lah kuar duit skit uollsss.. ia telah di uji dan hasilnya mmg meletop uollsss... dengan nilai ini , ia hanyalah sumbangan kecil yg hasilnya sangat memukau uollssss...
 
 
ada soalan?..." uollsss lulus ke dari kementerian kesihatan uollsss?"
 
harus lah uollssssss... perlu ke kita promote produk cap ayam serama kan... yg penting HALAL uollssss... x caya ker.. ok boleh layari www.ganoeworldwide.com
 



produk ini juga telah dapat liputan dalam surat kabar tau...ingat propa ke?


x yah pikir2 lagi uollssss... grab je satu set..hasilnya uollss yg dapat... best kannn

selain tu dia bukan hanya mengeluarkan produk kecantikan je..ada banyak lagi barisan makanan kesihatan yg mmg WOW weee uollsss..

antara yg popular adalah Gano koppe.. bukan saja sedap malah ada seribu kebaikan dan dapat menurunkan berat badan..


*.Menguatkan sistem daya tahan tubuh.
*.Menyeimbangkan tahap gula dalam sistem darah.
*.Meningkatkan tahap oksigen dalam sistem darah.
*.Mengurangkan kepenatan dan meningkatkan daya tenaga tubuh.
*.Meningkatkan proses metabolisma tubuh dan fisiologi.
Kandungan Gano Cafe 3 in 1 Gano Excel
*.Ekstrak Ganoderma Lucidum
Cara Penggunaan Gano Cafe 3 in 1 Gano Excel
*.Ambil 1 sachet Gano Cafe 3 in 1 dicampurkan dengan air panas 100ml dan kacau. Sedia untuk dinikmati dengan aroma yang tiada tandingan.
*.Minum ketika panas


selain tu ada lagi yg hebat2 uollsss...

 ubat yg terbaik bagi menyembuhkan pelbagai penyakit..


testimoni

Nama : Serunggamah
Penyakit : Kencing manis parah, lemah jantung dan ginjal.
Produk digunakan : Reshi Gold, Excellium Gold dan iGano Tea


Puan Serunggamah telah menghidap penyakit kencing manis yang kronik, lemah jantung dan ginjal sejak sekian lama.

Agen-agen GEWSB mendapat tahu tentang penyakit beliau dan menyarankan agar beliau menggunakan produk keluaran syarikat iaitu Reshi Gold, Excellium Gold dan pada masa yang sama meminum iGano Tea.



Serbuk-serbuk dari pil Reshi Gold telah ditaburkan pada bahagian-bahagian luka pembedahan akibat penyakit kencing manis itu.

Pada masa yang sama, selepas beberapa lama mengamalkan pengambilan produk-produk GEWSB iaitu Reshi Gold, Excellium Gold dan iGano Tea, kaki Puan Serunggamah mula mengalami perubahan dan kini beransur-ansur pulih.




so uollsss buatlah pilihan bijak uollsssss...

ok..kalau anda berminat uollss boleh contact pengedar dia cik Amylia dia whatapps 017-3498717.
apa lagi whatsapp cepat.. password kak senduk..jangan lupa tau.. segala senarai harga boleh uollss roger cik amylia ni ok...

ingat.. prevention is better than cure tau... pilihan bijak dapat menyelamatkan nyawa anda ..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...