ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 19 January 2009

Rimas akak!


korang kenal tak Azizah Mahzan ni....akak yakin dia pelakon yang hebat..tp lakonan dia dalam spaQ merimaskan akak...cuba cakap inggeris walaupun bunyi so village (kampung)..cuba buat konon2 kelas tp nampak gak x kelas...

kalau dia belakon watak lain tu ok je...dia cakap inggeris bersungguh2.. tp tetap akak rase pelik..rase nak tutup je tv bila dia belakon ni...kalau cam tu akak pun leh belakon wahai makcik oi...

Lagi satu akak nak tambah..pakaian dia tu mmg lah nak tunjukkan dia perempuan kelas atasan..tp macam x sesuai gitew..ape pun dah pengarah suruh cam tu nak buat cam ner..yang penting akak nak cakap sikit kat kawan akak ms Amor yang jadi PM (production manager) cerita ni...ko tegur2lah sikit perempuan tua ni...ko kan PM so ade hak kan..entah2 ko saje je bg dia nampak cam hanjeng tak! ke ko x buat keje nok..opssssss

akak tertanya2 adakah dia yang berlakon macam hanjeng or pengarah yang suruh belakon rupa hanjeng..ke akak yang yang hanjeng x reti menitai..kompius akak...

12 comments:

hasifdanish said...

Gua pun same rimas gaks ngan makcik nih dlm spa Q.. cerita ok jew.. yang gua paling rimas asyik nbak menjerit macam nak kuar bijik... Ke.... bila tanya org nak jawab jew dia dah jerit balik.. Gua pun rimas aaa!!!

Nasha Ajis said...

ke mmg org2 kaya style cakap diorang mmg lahar cmtu kak senduk..i rimas oke dgn pakaian nye itew..

nanonano said...

sy mati2 engatkan akak nk sound psl pakaian die yg melampaui had batasan umor tuhh..
baru nk join ahli mensyuarat tingkap anyam ketupat kat sni..
huhu

psl lorat die tu..
sy bajet die mmg felat2 gtu la..
style gtu..
hahah

Amy Maznan said...

over lar dia ni!

:: AYU AYUMiE :: said...

hahaha....korang tatau, mcm nk tergeliat lidah dia nk kasik kuar slang cam tu...

hanis said...

sangat poyo weh

Umie said...

a'ah la kak, slang dia tu mcm terlalu dibuat2..just be natural ok!! btw,i loike scene ms amor jd wartawan dtg terjah SPA Q... memula x perasan itu ms amor tp dlm hati duk terpikir mcm pernah kulihat wajah ini...hehehe.. sekali pandang gaya ms amor dlm cite nie ala2 pelakon glamer philipine tu tp xtau nama la...huhu.. dan ko kak senduk walaupun ko bukanla artis glamer tp ko bg aku adalah blogger yg glamer gitew!!! hidup senduk!!!!

peej said...

die yg x reti berlakon kot..
sebab ade ke pelakon yg sanggup berlakon mcm hanjeng..sebab buakn semua pelakon mcm berangan nak dapat award ke...
so kesimpulan..die mmg tah apa2..

Silent readeR said...

kelass amor masok spaQ arituh..

AphroditeKuzz said...

lerrr..
saya igtkan saya sorang jah yang meluat tgk mulut dia herot berot kl bercakap.. cam kesiyal..rupa2nya ada orang lain yg berpendapatan sama.

tumpang lalu kak noh...saya silent reader...

Cyberwira said...

Kan ada kawan kita yg berlakun dalam Drama tu. Sentap nanti dia baca.

izal said...

ehhh bkn ke azam tahun baru ko taknak bermulut hanjeng lagi ollsss??

Let's SHOPPING Uollss!