jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 26 October 2009

anjeng tengok tv

al kisahnya ade sorang kawan akak ni bercerita satu kesah ngan akak..so akak nak cerita ngan korang...

pada satu hari kawan akak ni sedang melepaskan hajat kat belakang umah..jambannya kat luar..pastu mak n adik dia plak ngah duk menyimen belakang umah... lupa lak nak tutuk pintu depan...

lagi pun anak buah dia ngah tengok tv katanya...ngah masing2 sibuk duk melakukan kerja so x perasan lah ape2 berlaku kat depan...

so lepas habis memerut kawan akak ni pun masuk umah n menuju ke depan tv...


alangkah terperanjatnya dia tengok tv terbukak..anak buah dia dah tertiduk..pastu ade pulak anjeng baring sebelah anak buah dia sambil tengok tv...



terkejut berok dia...menjerit dia ..kuar suara kepit dia...

tetiba lak ade anjeng tumpang tengok tv katanya...maka riuh rendahlah rumah itew dengan kehadiran anjeng tumpang tengok tv..katanya anjeng tu pose baik je tengok tv..anjeng kurap pulak tu..x ke hazab...akak rase umah anjeng tu tv dia rosak kot..tu tumpang tengok tv rumah orang kot...

ape lagi di hambatnya anjeng tu keluar..dan terpakse lah anak beranak duk menyamak lantai..yer lah walaupun anjeng itew kwering tp was was kan...

akak dengar cerita tu terus akak kagum...nasib baik anjeng tu masuk duk pose tengok tv kalau duk masuk dalam bilik pose sleeping beauty atas katil x ke hazab..so lain kalai kalau ade keje kat belakang tutup2 lah pintu yer..nasib baik anjeng..kalau pencuri cam ne uolsss...


Let's SHOPPING Uollss!