ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 20 August 2009

kaedahnya pecah lobang

hye uollsss...ape kabar?..sihat?..agak2 uolss dah sedia nak sambut bulan mulia?....

tadi mase balik keje..akak lepak2 ngan anak buah akak kat umah....then ade lah iklan nak puase..then anak buah akak pun sibuk lah tanya akak pasal puase...

then dengan gaya ustazah akak pun menjawab ...." dengar sini uda nak cakap..sabtu ni kita kena puase tau..abang and kakak kena puase tau..kalau x puase bedosa tuhan marah"...

anak buah akak bertanya.."nape kena puase...nanti abang lapar cam manew...?"

akak menjawab dengan panjang lebarnya..."kita kena puase sebab kena memperingati orang2 kat tempat lain yang lapar..kalau abang nak tau bulan ramadhan setan kena ikat...jadi bila xde setan kita senang nak buat ibadah..kalau abang xpuase nanti masuk neraka tau..abang nak masuk neraka tak?

then anak buah akak geleng kepala....tetiba..biase lah cerita2 akak kan banyak tiba2....ha tiba2 ade ustazah lain sambung ceramah pulak...

"dengar tu abang..abang dengan kakak kena puse tau..adik pun kena puase...kalau x puase mak wan x nak bagi duit raya..lagi satu kalau x puase nanti masuk neraka cam uda nak ker?"..

trus mak akak bukak table..masang mic terus bersyarah..trus pose ustazah katanya
"yer mmg setan kena ikat bulan puase ni..tapi mak wan nak ikat uda ko dulu..eleh macam lah aku x tau..engkau tu bila siang2 tu kuar lepak2 rumah kawan ko tu..ape lagi masak lah..x puase..ko x payah tipu lah..lepas tu bila balik nak buka bau minyak wangi kemain kuat lagi..konon2 nak hilang bau rokok lah tu...ko jangan lah nak tipu...balik buat2 letih..tektik tu x laku dah"....


alamak pecah lobang ler uolsss....opsss..so tahun ni akak kena cari tektik lain ler uolss....hihihihi...

so jagan lah buat benda2 terlarang sempena ramadhan yer..so kak bed lepas ni akak lepak umah ko..kita tadarus ek...ko jangan ajak mak makan lak bedah....


...so sempena bulan ramadhan ni akak akan tulis blog berbentuk ilmiah dan muslimah ok...tungguuuu yer..amin

Let's SHOPPING Uollss!