jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 8 May 2008

Pikir 2 kali !

Cerita 1
Aminah merenung batang yang semakin menegak itu,
dia terus mengusap-usapbatang tersebut,
kelihatan air putih mengalir keluar.
Aminah pun menjerit
"..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya.."..


Cerita 2
Jalal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu,
hatinya puas dansemangatnya semakin berkobar-kobar,
jari-jemarinya terus menguli tanpa henti.
Jalal tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu yang bertajuk
"bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau."


Cerita 3
Zamrul menghisap-hisap puting itu dengan berhat-hati dan perlahan,
dia tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidah nya menyentuh lembut hujung puting itu
dan menyedut keluar sedikit susu ...
"cehhh masih panas, dah dekat satu jam aku rendam dalam air suam pun masih panas"
Anak Zamrul yang masih bayi terus menangis meminta susu. Zamrul semakin tension.


Cerita 4
Idham menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar
"Come on baby, lets make it..."..katanya berulanag-ulang kali tanpa henti..
Kemuncaknya semakin tiba dan Idham kelihatan semakin rakus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu, dia bertekad untuk memenangi tempat pertama dalam perlumbaan itu.


Cerita 5
Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut.
Alman yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. Alman terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari. Tetapi setelah lama mengintip Alman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu.


**Kesimpulannya, Jika korang langsung tidak terfikirkan aper-aper mengenai seks semasa membaca 5 cerita diatas, ini bermaksud korang bukanya seorang yang normal. Sebaliknya jika anda terfikirkan sesuatu yangberkaitan dengan seks....jangan ler anda risau, sebab anda adalah seorangyang normal..Tapi jangan terlebih pikir 18SX jer?KORANG MACAM MANA? Akak normal uolss.....hehehee

Reunion SMKP Bt 14 Part 2

ok uolls..ni sambungan bagi part 2 reunion akak kat melaka ni..x sabar akak nak masuk sume gambar...enjoy ek


hey paparazi jagan amik gambar i...i tau lah nak bangun dr tido..i dah dengar dah kak senduk cerca i td...


si hasan n hanes ni rajin betul menangkap ikan ni..katanya tangkap kat laut..yang akak heran ikan patin ade kat laut ker..mmmm mushkil ni


kak bee dengan bangga nya pose dengan ikan patin tu..hey kak bee u lupa ker u kan duta Syarikat makanan ikan patin Ah seong dan pengerusi kelap ikan patin..kalau mereka tau u bunuh ikan ni mesti kontrak u akan di batalkan...


akak sempat snap gambar anak2 ikan ngan mandi ..akak nak join tp akak takut kena cerca lah..sebab kawan akak kata mulut orang melaka ni lahanat skit...


kak cam pose buat air konon..padahal td kat dapaur ni pun dia membuta...


akak mmg buat air ngan sue..jagan nak kata akak malas ek


dengan rajin n gayanya akak membasuh bekas itew...pastu akak simbah kak cam yang ade tepi tiang tu...sebab masih mamai bangun tidor

yang penting kat resort tu pintu dapor dia ade jurai2 liplap2..motifffffffffff


rajin nyer korang..padahal kalau kat rumah mak korang suruh buat keje semua pakat lari..kat sini tetiba rajin kan..korang nak goda jantan2 kat sini konon2 korang rajin kan...sudah lah tu...


untuk makluman semua ikan n sotong2 ni...jantan2 yang siang..yang betina duk potong bawang...hanyir katanya..elah sebnarnya pemalas....


yang penting bersungguh ni...akak kagum ni


cantek x banner ni..sue yang design...ape pun akak sempat pose manje ala2 pokok kelapa kat tepi banner ni...macam orang utan pun ader


wah jantan2 ni berkubang2 nampaknya..akak x leh join ek..sebab akak alah kepada air laut..nati akak jadi sotong asin...


2 diva pose manje sambil jalan..konon2 baywatch lah tu?..sape paling sexy?


sexynya si apy ni....pakaian see thru lagi


ni buat mak ghairah ni..ni buat akak inzal ni...amboi mizan..malam nanti masuk ujung sekali ek....


ok korang rase pamela anderson ngan kak bee sape sexy..besarnya tetek ko nok..dah cam pelampung dah akak ngok...dalam nyer lurah ko...


motip ko kak bee mandi laut pakai topi..takut hitam ker? yang si rozi lak..ambik kesmpatan kat hasan ek..akak tau....


daripada korang lepak kat sini x buat ape2 baik korang urut badan akak...ok x....


wah kak bee lepas mandi laut n berkubang sakan terus balik mandi n make-up...terus suruh rozi straighten rambut..wah canteklah ko kat bee pas ni....lurusnya rambut ko dah macam pembaris dah akak ngok...

ape pun kalau nak tau lagi tunggu part three lak ek..ko ingat sekejap ke akak nak download gambar ni..berzaman ni...siap berkemah akak depan pc ni...

To be Continued

Let's SHOPPING Uollss!