jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 25 October 2007

Raye oi raye!

hye u olll selamat ari raya aidilfitri 2007 akak ucapkan kepada sume ...lame kita x bersiaran di dalam rancangan aidilfitri di alaf baru kan....so akak di sini nak mintak ampun dan maaf diatas segala keterlanjuran kata kepada uoll sume....akak mintak maaf dr ujung rambut sampai ujung rambut bawah akak..harap di maaf kan...

so pd hari isnin yang lalu akak telah mengadakan majlis umah terbuka aidilfitri dan majlis menyambut hari jadi kawan2 akak yang DIVA bagai nak gile kan...sape lagi majlis hari lahir Ms Tona Morale N Ms Anita Orked aka Hafeez..acara berlangsung dengan gemilangnya...

so kawan2 akak pakat pakai baju raya ni ..ape lagi uoll...baju kurung lah kan..walaupun akak n kawan2 akak mempunyai susuk tubuh yang agak raksasa tp sebab masing2 nak pakai kan..so akak pun pakai lah jugak...so bergaya lah kawan2 akak dengan baju kebaya dan kurung masing2...

so akak pakat ngan diva2 yang sambut ari jadi ni nak buat babeku kan..so akak n diva nita pi lah beli barang...akak bakarn 4 ekor ayam uoll..habis semua...walaupun pada mula nak bakar tu hujanturun akak terus kan juga ...ujan mmg jelous dengan majlis akak kan..terpakse lah akak bakar ayam2 tu dalam rumah kat balkoni akak...so asap yang ade dalam umah akak tu jadi macam special effect lah kan...kira ok lah tu...

akak gembira sangat sebab kawan2 akak yang akak sayang semua datang...dan mereka lah jugak yang mencekik tak ingat bagai nak gila... so kat sini akak ade skit shot2 waktu majlis itew...

cuba teka mane diva2 yang sambut ari jadi tue...satu diva tu pakai sarong n bawak prop


pose ni akak tujukan khas buat nyah manis..thanks nyah manis u are our inspiration


my lovely housemate...i love u all...grmmm lets kepal



ok pilih2...murah2..selongok 3 ringgit



ni lepas majlis tu..lets u all..vote for us..nyah puchong top model...

Let's SHOPPING Uollss!