jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 8 October 2009

waduh....sakit temen nih!

caller : " hello leh i cakap ngan jammy!"...(jammy <-- name berangan dalam internet)
akak : yes speaking..sape tu ek...
caller : eh apasal suara lain macam je...yer ke jammy ni...
akak : x lah ni nenek dia bercakap...jammy pegi tongga memburu gajah kat sane...
caller : jangan lah main2...saya tanya betul2 ni...
akak : saya lah jammy...awak ni kenape...
caller : xpe lah......tuttttttt(telah talipon)

dasar bajingan...tak tau sape tetiba tanya macam2 then trus letak plak...akak cuba call balik..tp dia x angkat....

5 minit lepas tu akak dapat sms dr no yang tidak di kenali dan berkata :

"u kata u nyah kenape suara u serak2 besar macam rock..macam lelaki..u ni yang betul ke nyah tipu?..."

then akak membalas " hey bongok...aku sakit tekak lah gila..ko ingat pondan suara halus ke hanjeng..semua suara halus tu suara kepit lah..lagi satu i ni nyah tipu..i xde cop sirim.."


bangangkan jantan tu...akak dah empat hari sakit tekak..suara dah macam bunyi hon lori ni..strepsil, fisherman friend, breacol , air asam jawa, asam x jawa dan segala sepupu sepapat ubat sakt tekak akak dah bedal..tp x elok pun...

plz help me...nak makan ape k bg elok...

im so fening..fening..senduk sakit tekak..dah lah ujung bulan ni kat konsert mak kat kl ...mak jemput senduk berduet..cam ne ni..cam ne nak jawab ngan peminat yang senduk sakit tekak ni... dah kehadiran senduk menyayi ngan mak ni yang melaris kan tiket konsert mak..fening uolssss...

Let's SHOPPING Uollss!