Thursday, 25 October 2007

Raye oi raye!

hye u olll selamat ari raya aidilfitri 2007 akak ucapkan kepada sume ...lame kita x bersiaran di dalam rancangan aidilfitri di alaf baru kan....so akak di sini nak mintak ampun dan maaf diatas segala keterlanjuran kata kepada uoll sume....akak mintak maaf dr ujung rambut sampai ujung rambut bawah akak..harap di maaf kan...

so pd hari isnin yang lalu akak telah mengadakan majlis umah terbuka aidilfitri dan majlis menyambut hari jadi kawan2 akak yang DIVA bagai nak gile kan...sape lagi majlis hari lahir Ms Tona Morale N Ms Anita Orked aka Hafeez..acara berlangsung dengan gemilangnya...

so kawan2 akak pakat pakai baju raya ni ..ape lagi uoll...baju kurung lah kan..walaupun akak n kawan2 akak mempunyai susuk tubuh yang agak raksasa tp sebab masing2 nak pakai kan..so akak pun pakai lah jugak...so bergaya lah kawan2 akak dengan baju kebaya dan kurung masing2...

so akak pakat ngan diva2 yang sambut ari jadi ni nak buat babeku kan..so akak n diva nita pi lah beli barang...akak bakarn 4 ekor ayam uoll..habis semua...walaupun pada mula nak bakar tu hujanturun akak terus kan juga ...ujan mmg jelous dengan majlis akak kan..terpakse lah akak bakar ayam2 tu dalam rumah kat balkoni akak...so asap yang ade dalam umah akak tu jadi macam special effect lah kan...kira ok lah tu...

akak gembira sangat sebab kawan2 akak yang akak sayang semua datang...dan mereka lah jugak yang mencekik tak ingat bagai nak gila... so kat sini akak ade skit shot2 waktu majlis itew...

cuba teka mane diva2 yang sambut ari jadi tue...satu diva tu pakai sarong n bawak prop


pose ni akak tujukan khas buat nyah manis..thanks nyah manis u are our inspiration


my lovely housemate...i love u all...grmmm lets kepal



ok pilih2...murah2..selongok 3 ringgit



ni lepas majlis tu..lets u all..vote for us..nyah puchong top model...

Tuesday, 9 October 2007

Elak bg duit raya!

bila sebut jer raya ni ..akak terus jer teringat nak kena bagi duit raya kat budak2 yang datang rumah kan..ape nak buat..dah lah akak ngah kering raya2..tu kan namenya bersedekah di bulan syawal..tapi kalau bebudak yang datang tu lak ramai bagai nk gila..ni akak nak beli penyapu besar ni..bila nak duit raya akak libas pakai penyapu kan...cam ner..harus akak gadai harta pusaka akak semata2 nak bg duit raya kat budak2 ni..yang penting tu cantek ker nak dapat duit raya ni...so di sini akak ade beberape tips untuk mengelakkan diri dr bg duit raya kat bebudak...

1) Lepas berak jangan cuci tangan

cuba ler praktikkan di hari raya..yer lah lepas makan pg raya tu mesti korang nak melepas kan..ape lagi uoll berak pas tu jagan cuci tangan bg ade bau yang mengancam itew melekat..sebab budak2 ni kalau nak duit raya mesti nak cium tangan kan....so ape lagi uoll..kalau dia bau tangan uoll yang harum bagai nak gila tu..sure x jadi mintak duit raya..pasti dia akan canang ngan kekawan dia jgan datang umah uoll lagi..so selamat duit raya...bagai mane itew


2) Beli anjing menjelang raya

bukan ape..bukan akak suruh korang sembelih buat rendang..ala letak kat betul depan pintu pagar umah..bukan setakat budak2 jer tak datang sure lah sedara mara konfom x datang sampai bila2...kalau rase haram nak beli anjing di bulan sywal ni..yer lah takut malaikat x singgah umah katanya kannnn...so panggil aje kawan2 yang perangai macam anjing duk depan pagar..habis citer....akak pasti mesti ramai kawan korang yang anjing2 kan...

3) Ajak kawan yang berwajah binatang betapa kat umah kita

tentu uoll ade kawan2 yang berwajah binatang or berbadan binatang kan..rupa macam gajah ker...badak air ker kan..yang garang2 skit kan..pasti budak2 datang umah mencicit lari..pastikan kalau ade yang buat kita sendiri takut lagi bagus..pastu upah lah kawan kita tu skit kan..kalau dapat bapok berwajah binatang lagi berkesan...akak yakin uolll..sampai raya 200 tahun lagi pun xde orang nak datang umah....

4) Jangan raya

kalau budak2 datang nak raya..kate jer kita x raya..kate lah tahun kita skip raya sebab malas nak buat kuih n beli baju..kan senang kan..wah....kalau dia banyak tanya tampar jer pakai belakang kuali..sure x tanya lagi....akak pasti...

5) jangan gosok gigi

macam ade pengalaman jer... tahun bila yer..pastikan 5 hari sebelum raya sampai raya jagan sesekali gosok gigi..bagi bau dia kaw kaw skit...bagi bau mulut tu macam bau cirit skit...so bila budak2 tu beri salam tu..hembus kan nafas kuat kuat..akak pasti x jadi masuk.....mmmm...ha akak dah ingat mane akak dapat mengalaman ni....rumah jiran akak...akak rase dia x gosok gigi 11 tahun kot..bau dia ..uuuuu..meresap habis kat baju raya...rase macam di tiup sangkakala lak..tragis sungguh..sungguh akak x datang lagi umah dia sampai sekarang...

6) bakar rumah

susah sangat kan..bakar jer umah uoll hari raya ni...pasti x yah kuar nak bg duit raya kat orang... malah orang pulak dapat duit raya..genius x akak..so pakat ramai2 pi bakar umah uoll sume...

Thursday, 4 October 2007

Temanya Tona Moraless dan Ketat! ingat!!!!

mungkin anda semua tertanya-tanya kan siapa mereka berdua ni...Vina Morales kalau anda ingat adalah penyanyi dan pelakon popular berasal dr philipina yang memenagi ikon asean yang lau..ala penyanyi asal lagi Pengako Sa Yo tu...dia mmg cantek dan sangat berbakat..dia mempunyai suara yang amat merdu dan bisa mengalahkan jaclyn victor dalam pertandingan yang berprestige itew...siapa pulak Tona Morales?...mmm pasti uoll tertanya-tanya kan...di sini lah ianya bermula...




ini lah penyanyi philipna tue..ini lah vina morales



yang pose baring ni pulak adalah tona morale...tona moraless katanya..cuba bandingkan ngan ic atas dia tu..same kan




Tona Morales adalah seorang yang boleh ler tahan cantek...kira okok lah..nak kata lawa sesangat x layak lak nak cakap...kira sedap ler mata memandang...nak kata buruk tu adew lah skit2..mmm tinggi dia lebih kurang 167cm berta lebih kurang 57kg cam tu ler...kulit putih soya yang di simpan 3 hari dalam peti ais...tapi rade mark muka tona morales ini adalah taik lalat dia di pinggir bibir dia...orang tua2 cakap kalau orang ade taik lalat tepi bibir ni ...maknanya dia ni banyak mulut or mulut cam celaka...tapai ape yang akak perhatikan..betul juga kata orang2 tua ni...betul uoll...


tona morales nya aku....nangis aku...



Nama sebenar tona morales ni sebenarnya Miss Tona Fly shit..or dalam bahase melayu cik tona taik lalat dengan tak semena-mena pada suatu malam yang hening..akak bersama mis vieda areena tahudin ngan lepak2 kat umah dia..tona pun menyatakan bahawa dia adalah tona morales..sebab dia rase muka dia macam vina morales...yang penting u oll...KATA KUNCI DI SINI ADALAH TONA MORALES..TONA MORALES LER KANNNNNNNN...CANTEK NYA AKU ..TONA MORALES KATANYA...akak ngan vida arena tajudin tersentak sebentar dengan kata2 tona morales tadi..akak ngan vieda cuma akur..mmg dia macam tona morales..WALAUPUN...kannnnnnnnnnnnn




cantek tak aku?..taik lalat aku lak?



ape pun akak bersyukur kerana mempunyai kawan seperti tona morales ini..dia juga mengakui bahawa dia masih KETAT uolllll...AKAK TAK TAU BAHAGIAN MANE DIA YANG KETAT SANGAT TU UOLLL.....ketat ler sangat...ape pun akak bangga sebab tona moraless sudi kawan ngan akak ni...walau pun akak ni senduk kan.....Awas!!!!!!



so kalau uolll terjumpe kat mane2 si tona morales ni..sila lah tegur2 dia..mmg peramah orang nyer...jangan salah tegur dah ler sebab mulut tona morales ni mmg cam pukimak skit...a little bit hanjeng.... tapi luaran jer..dalaman dia syurga uolllll..walaupun....

------------------------------------------------------------------------------------------------

lagi satu akak nak tunjuk gambar kawan akak yang tersa dirinya cantek..ter sungkur akak kat cc tengok pic baru dia uoll...pengsan 3 minit akak lihat...cantek nya aku..er terlampau cantek nya ..menggigil akak melihatnya..

dengan gembiranya akak mempersembahkan pondan yang paling jelita di malaysia....dia berbakat, potongan model, jelita walaupun ...

.................MISS VIEDA AREENA TAJUDIN........




dalamnya lurah aku....woman nya aku pakai cucuk sanggul...



ala manjanya aku pakai baju korea..mmmm....walaupun..ado!!!!



Monday, 1 October 2007

Mak Ayam Dan Kepentingannya

MAK AYAM!!!! Selalunya kita dengar di kalangan bapok2 dan gayboy serta pelacur kan..sebenarnya mak ayam ni bertindak sebagai protector kepada anak2 ayamnya..ade jugak uyang sering memberi nasihat..atau name lain nya mentor ler..eh lain macam jer bila sebut mentor..macam program tv lak....kekadang tu akak tengok ade gak pondan or pompuan2 ni yang berangan yg mengatakan dia ni mak ayam..tapi ado!


aloo name i shela..i mak ayam di kawasan ni..sape nak jd anak ayam mak..daftar name yer..cantek tak mak ayam?

mak ayam ni selalunya di lantik dengan sendirinya oleh diri sendiri..kira perasan diva ler..tp ape nak buat kekadang ade jugak mak ayam yang di panggil saje2 jer oleh orang lain..kalau sebut mak ayam ramai yang membayangkan yang mak ayam ni garang, bengis, kaki pukul, berpengaruh..bulu mata tebal..badan berurat-urat dan macam2 lagi..kiranya mak ayam ni selalunya ketua setan ler..



sape boleh lawan ngan mak..akulah mak ayam bulu mata tebal..aku dengar ade mak ayam puchong ade bulu mata lagi tebal dr aku yer..awas!


mak tak lah tua sangat..umur mak br 25 ( walhal dah 74)..nak tips kecantikan dr mak ayam ker?


x jugak sebab ade jugak mak ayam yang baik, murah hati, muslimat, solehah dan dibawah lindungan kaabah ler...kiranya memberi nasihat kearah kebaikan ler...


anak ayam semua mari kita megaji..pas mengaji baru leh melacur paham!


tapi ade gak mak ayam ni yang dah oprate..kiranya sebab dia dah oprate c***p tue yang dia di panggil mak ayam tue..kiranya dah perempuan ler konon



Eh k***K mak dah hilang..waaaa...ops lupa mak dah oprate minggu lepas..tingtong ler mak ni...



Mereka ni di panggil mak ayam kerana mereka ade anak2 ayam yang berlindung dibawah jagaan or permerhatian mereka...setaip gerak geri anak ikan di perhatikan..segala kesalahan anak ayam di sorok dan sering di jaga..mane lah tahu adee mak ayam dr group lain nak bantai ker kan..yer lah anak2 ayam ni selalunya bergaduh nak tunjuk sape lagi cantek..mak lum ler bapok2 ni sring bercekau lebih2 lagi pasal jantan...



awas ko..nak gaduh yer..siap ko...aku akan hantar bala tentera untuk hapuskan bapok tu!


oooo! ko rampas jantan mak yer..jantan muka macam tapak kasut mak ayam aku pun ko nak..nah rase kan tarikan rambut ala manja ni..dush!


mak ayam ni selalu banyak kontek..ngan gangster lah ape lah..kiranya anak2 ayam di bawak jagaan ni sering di lundungi dr malapetaka..tp ade yang wat tau gak..mak ayam ni banyak koleksi jantan2 selalunya..dr yang muka cam jahanam sehingga lah ke muka ibarat malaikat...kalau anak ikan nak makan kjantan simpanan tu kena lah tanya mak ayam dulu...kalau mak ayam bagi ngap ler...


eleh nak ngurat aku konon, ingat hensem sangat lah tu..wajah aku yang gemu dan mulus ini hanya untuk jantan meletup sahaja...siap ko aku bg tau mak ayam aku...



sayang mane i nak letak taip writer ni..(inilah anak ikan mak ayam..sape nak?)


selalunya mak ayam ni dah berumur skit..kiranya dah kertu lah...badan sedikit gajah..kuat..tp yang penting berpengaruh...n kekadang mak ayam ni berlumba2 suruh anak2 ayam mereka masuk pentandingan ratu..yer lah nak tunjuk ler anak ayam sape yang paling meletup sekali..kalau menang dia lah yang paling bangga sekali...


the new bapok of the year goes to miss puchong!..



Ya Allah anak ikan aku menang..cam tak caya nyer..x sia-sia aku jumpe bomoh senduk malam td..bangga nya aku...



kekadang anak ikan ni ade gak yang berdoa nak jadi mak ayam pade mase depan..ape pun mak ayam ker anak ayam ker akak tak kisah..akak tetap nak jadi adik ayam jer...sentiasa muda...




oh tuhan ku...jadikan lah aku mak ayam di kawasan ini..sebab bila aku jd mak ayam senang sikit aku nak ngurat majid anak ketua kampung tu..cepat lah tolong tuhan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...