ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 22 July 2009

kenape akak di reject?

hye uolls...sorry lah akak lambat update blog akak..busy uollss tahap maksima ni...keje lagi..kehidupan akak yang artis ni lagiii...sampaikan nak makan minum pun x sempat uolss...

ni akak nak citer sikit ni... akak sedih tau..rasa kecik hati sangat...kenape orang sanggup buat akak macam ni...hina sangat ke akak ni...

tiap2 hari akak menagis merenung nasib akak ni..akak dah cuba berkali2 tapi tetap xberjaya...uolss akak nak tak berjaya...akak nak tanya korang semua salah ke kita mencuba sesuatu yang sering kita impikan..akak kecewa setiap kali akak mencuba..

tak layak ke akak berada disisi mereka uolss...akak ni tak layak ke di sanjungi..di idola kan...walaupun akak ni insan istemewa...tapi akak ni ade perasaan dan maruah...akak kecewa uolss

akak menagis sampai mata akak bengkak bengkak

akak bermuram sepanjang hari

berkali2 akak mencuba untuk memasuki pertandingan miss universe malaysia ..bersama pompuan2 betul n tulen..tapi akak kena reject..kenape uolss akak ni x layak ke..buruk sangat ke akak ni?kenape ek?.. akak pelik ni uolss

kenape ek?

Let's SHOPPING Uollss!