ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 21 April 2014

air xde apa pun x boleh

uollsss rumah uolls ada air?

umah akak sentiasa ada.... 

sapa yang duk lembah kelang tu mmg hazab le...air kena catu 2 hari 2 hari.. nasib umah akak x kena,...akak pun x tau kenapa umah akak ada je air..ni dengar kata nak catu lagi sampai 3 bulan...meninggal...

bila aku tanya syabas..diorang cakap "  kita bekalkan air sepanjang tahun tanpa henti pada yg cantek sahaja"....hahahahaha ko hader.. aku siap buang2 je air tu..bukak pili biarkan mengalir dengan sengaja..bagi korang jeles...

akak kesian ngan kawan2 akak yang umah mereka termasuk dalam kawasan catuan...nak buat apa pun x leh..semua kerja tergendala..bak orang kata..biar xde karen tp jangan xde air...

nak mandi, cuci baju pun x leh..dah berapai2 makcik jemah beli tong air simpan air..orang jual tong buruk pun RM80 hengget...kalau duk umah kampung tu lain cerita...leh lah korek tanah buat perigi ..yang duk umah merpati cam ner...x kan nak korek tanah gak...ko buat sembahyang mintak ujan lah nampaknya.

makanya ramailah memonspon malam jumaat kepada malam yang air ada... hahahahah...

tapi yang akak paling hangin tu...bila p tandas awam..kita paham air xde..tapi ko nak gak melepas kan..taik bersepah ..bau busuk hancing ..macam sial..kalau xde air baik ko tutup je jamban tu...

manakan pula orang yang meniaga restoran..sian akak tengok..air xde..dah business tergendala..akak pun x tau sampai bila air ni nak kena catu...terpaksalah makan siap letak plastik atas pinggan

lets lah reramai kita mandi sungai yer.. pi lah sungai congkak ke sungai gabai ke..sambil mandi2 leh scanning anak ikan mandi..x gitu kiah...

sabar le kiah oi...

pada sapa nak tumpang mandi umah akak ..di alu2 kan...datang lah reramai... tapi ada syaratnya...

Muka tahap dewa dewi sahaja...

pada sesiapa yang lain yang muka hauk2 skit..makcik2, gadis2 sunti pun leh datang apasalahnya..akak bagi datang..tapi akak akan escort uolls ke sungai kelang yang berdekatan umah akak untuk acara mandi manda secara percuma..sabun cap kapak di sediakan bagi 50 orang terawal.

sekian terima kasih..

#umahakuakupunyasukalah

* entry ini telah di tulis menggunakan khidmat unify umah aku yg laju. Dan menggunakan komputer yg bapak aku belikan untuk aku.. saya x mintak belas ihsan internet org nak tulis blog.


Let's SHOPPING Uollss!