Friday, 8 September 2017

kalau muka biser Sunglasses harus meletop!

uollsss semalam akak boring2 akak look around lah wechat kan..opssss... maka ramai lah yg add akak kerana kechantikan akak semulajadi ni...

then ada lah sorang ni add akak...nak berkenalan katanya... elok orangnya... ala2 model gitu... gambar dia semua pakai sunglasesse uollss.. akak suruh lah bg gambar dia x pakai sunglasses.. sbb akak cakap akak nak tengok mata dia....orang kata " dr mata turun ke hati kan"..gituh

tapi bila dia bg akak gambar dia x pakai sunglasses mmg terus dr mata turun ke hati..tapi lepas ke hati trus ke ginjal ke perut dan terus terkentut.. muka pakai sunglasses ngan x pakai lain sangat uollsss..langit dan bumi.. trus hodoh uollss.. mmg lah orang cakap kalau pakai sunglasses ni dapat mencantekkan kan wajah kita kan...sekarang akak percaya

ia menyerikan lagi rupa kita yg kekadang biser pembelah...
bukan je menyerikan penampilan kita .. tapi dia juga menghalang silau cahaya sinaran matahari kan..

lagi2 kalau perempuan yg pakai... uollss trus meletop cantek kebaboom tau..x kira lah tua ke muda ke..herot ke biser ke..semua boleh pakai...baru namak cam artis..

sekarang ni ada macam2 jenis dan variasi sunglasses.. dan sekarang ZALORA ada promo hebat tau. under "WOMAN SUNGLASSES" <------ click="" p="" sini=""><------ click="" p="" sini="">
akak pun naik gila tengok sunglases cantek2 uollsss...dah macam2 patern, berkualiti dan yg paling penting murah uolssssss.... gila akak di buatnya..mmg rambang mata sangat uollsss





CLICK MORE - UNTUK CERITA SELANJUTNYA
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...