ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 4 February 2009

Indon penjual nasi lemak

pagi tadi akak dah bangun awal..tak tau nape kul 6.30 dah terjaga..cuba tido balik x dapat lak...then bangun mandi terus lah..then mak akak suruh lah akak pi beli sarapan nasi lemak ...ape lagi dengan cergas akak pun merempit naik moto adik akak cari kedai nasi lemak..the ade lah satu kedai warung tepi jalan jual.....selalunya akak pi beli nasi lemak kat kedai mak shima...nasi lemak dia mmg mabeles..tp tutup lak ari ni...so kena cari kedai lain...

so sebab dah bangun pagi..dah sembahyang suboh akak pun pose lah ala2 ustazah nik ramelah le..pose suci dan murni di pagi hari katanya

sampai je kedai tu akak ngok lauk2 dia mmg banyak ..macam menarik..yang jual tu orang indonesia..lantak lah..janji sedap..bila akak sampai dia senyum2 dah.....

akak indon : nasi lemak dik
akak : yer kak..bungkuskan nasi lemak 4 yer...

akak indon : nak biasa atau tambah lauk dik...
akak : semua letak lauk paru cuma satu lagi..mmmmm..letak sotong..

indon tu menjawab : sotong..hahahahah (sambil gelak sambil tutup mulut)...wah adik itu kan sedara kamu..enggak boleh di makan lor...

tetiba akak blur..then baru terlintas ...ooo sotong kan sering di samakan dengan pondan..so tu dia kata sedara akak tu..hajeng punya indon...

akak : yer sotong...( sambil bersedia mencerca kalau dia cuba membuat sesuatu lagi)
akak indon : kalau di indon..di panggil banci atau bencong..ahahahaha.....


yer aku bencong...lagi?....motip dia ulang2 lagi..babi betul perempuan ni..elok akak tengah mood baik ni saje je nak naikkan darah...

ade yang kena tarik rambut and gaduh guling2 ni kang....
ade lak yang aku mandikan dengan sambal ni kang...


akak : lagi kak?...ape lagi cakap le.....
akak indon : adik ini kerjanya apa ya..enggak kerja ke ari ini...
akak : kerja kak..saya ini kerja IMIGRESEN tukang tangkap pendatang yang enggak ada permit..kamu ada permit tak?..awak jagan banyak cakap yer..saya robohkan kedai ni nak...


terus indon tu terbeliak..and terus senyap...tau ko takut bila aku cakap akak imegresen...awas ko...terus tersipu2 takut....xde permit lah tu..hanjeng...bila akak tanya berapa ringgit terus dia kata 4 ringgit je..wah terus dapat diskaun katanya..bedal je...takut lah tu...bila sampai rumah mak akak tanya akak mane akak beli nasi lemak tu...akak cakap beli kat kedai nasi lemak indon tepi jalan tu...then mak akak berkata

mak akak : ko beli kat situ?...kedai tu tunggu ari je orang nak robohkan..mulut indon tu boleh tahan tau tak...x sedar diri betul..ade ke ari tu cia cakap mulut cik noriah macam pantat lembu..cam ni lah ayat dia tanya mak " akak duduk depan rumah kak noriah yang mulutnya macam pantat lembu itew ya?"..bila mak cakap kat cik noriah..ape lagi cik noriah mengamuk le...
akak: gitew.....



ko kata aku ape?..pantat lembu!!!!..awas ko..ko x kenal aku lagi sape..aku lah ketua gangster wanita kampung ni tau...

# : cik noriah adalah bekas isteri ketua kampung yang bermulut #@*&% dan lontaran vokal yang amat ditakuti masyarakat kampung...and jiran akak...

Let's SHOPPING Uollss!