jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 2 February 2010

Nampak Muda

semalam akak pegi farmasi beli ubat mak akak...ubat darah tinggi ngan kencing manis..akak mmg selalu beli ubat kat situ then orang tu tanya akak

orang kedai : ubat ni untuk u makan ke...
akak : kenape?...
orang kedai : hey muda2 dah makan ubat darah tinggi ngan kencing manis...
akak : bukan ..ini untuk mak saya..
orang kedai : ingat awak yang makan..muda lag dah sakit..tu saya terkejut tu...
akak : awak tengok saya ..agak2 umur saya bape...
orang kedai..awak ni muda lagi ni..dalam 22..23 tahun kan...

akak senyum..kembang je..oh mudanya ku...

akak : x lah saya dah 29 dah...
orang kedai..hah yerke..nampak muda lah..cam ne jaga badan ek...nampaknya saya lebih muda dr awak...saya 26 tahun...(tapi muka dia cam 36 tahun ade anak 5)
akak: saya makan rumput...
orang kedai: hah?..makan rumput..(lepas tu muka blur)

kak nita nampak muda dengan air sembahyang ngan makan ulam-ulaman uolsss

bayar ubat dan terus berambus....

kembang kempis hidung akak orang cakap akak 23 tahun..atleast 6 tahun muda...kannnnnnn!
walaupun kan...

sekarang akak makan benda ni..indon mari..x lama lagi dian ni tercampak lah dengan kejelitaan akak...

Let's SHOPPING Uollss!