jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 20 May 2009

pakcik pondan

budak2 selalunya bercakap benarkan..so kadang kebenaran ape yang mereka cakap tu leh buat orang naik hantu, gembira, sakit hati dan rase nak bantai je kan..tp ape nak buat kanak2 kan...
so akak de terdengar anak buah akak berborak dengan kawan dia..anak buah akak ni sekolah rendah lagi... bunyinya begini....

kanak2 : hey awak sape tu? (sambil menjueh bibir ke arah akak)
anak buah : ooooo..itew ker..itew uda kita...dia adik mama kite...
kanak2 : Dia pondan ek?..kita tengok dia rambut panjang.
anak buah: aha..dia mmg macam tu...dia ok..dia baik..di lah anta kita pegi sekolah agama ari2..
kanak2 : dia yang bawak naik kete tu ek?..
anak buah : aha
kanak2 : dia duduk dengan sape?...
anak buah: dia duduk dengan nenek kita...awak nak tahu kita ade dua pakcik pondan...adik papa kita pun pondan jugak..lepas tu uda kita adik mama kita...
kanak2 : yer ker... dia jahat tak? (motippppp)
anak buah : dua pakcik kita baik.. diorang selalu ajak kita , abang kita, kakak kita dengan mama kita pegi jalan2. dia selalu belikan kita barang2...dia baik sangat..lepas tu uda kita kelakar sangat..
kanak2 : yer ker bestnya...

soalan terakhir tu buat akak terkesima...

anak buah : pakcik awak ade pondan tak?
kanak2 : xde lah awak...best lah ade pakcik pondan ni..boleh bawak kita jalan2..kalau macam tu kita pun nak ade satu pakcik pondan lah...

ape lagi akak trus pitam

ko ingat pakcik pondan ni ade jual kat kedai.....!!!!

Let's SHOPPING Uollss!