jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 4 February 2012

kesengalan FACEBOOK

Hey uolllll.... Sihat... Lama x update blog. Sibuk sgt...


Akak nak tanya korang. Korang gila facebook x. Akak heran sgat kenapa orang gila babi update facebook.


Bukan apa.... Bila update facebook je. ...like..pantang xde kena mengena pun like. Bagi tau orang meninggal pun like.


Ceritanya begini.... Makcik akak suruh akak carikan rumah sewa untuk dia.. Sebab anak buah makcik akak suruh carikan rumah sewa....


So akak letak lah kak facebook.... " sapa tau rumah sewa kat puchong murah2" tetiba ada 3 orang like.... Motip like... Akak mintak tlg ni tp dia like plak... Naik hantu akak...sengal2 tapioca sgat. Motip like... Ada kah dia suka sebab akak cari rumah sewa?. ... Adakah dia gembira sebab akak kena cari rumah sewa...


Agak2 lah nak like tu... Asal update status je like...letak gambar like... Sedih like... Demam like...


Ada benda yang leh ko like... Tapi x kan semua benda nak like kan.... Sengal tul...


Akak dengar facebook nak tutup.. Suka akak.. Xde lah ko nak like2 lagi kannnnn..... Lepas ni apa je kawan ko cakap ko pegi depan muka dia ko jerit kuat2 " like" ....


Lepas ni merasa kan lah ko kena lepuk kat muka... Amacam like?..


Jadi orang tu jangan jadi SENGAL TAPIOCA sangat


Published with Blogger-droid v2.0.4

kesengalan Facebook


Let's SHOPPING Uollss!