ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 7 May 2008

Kak bed telah pulang dengan imej baru

hari isnin lepas kak bed telah pulang dr mekah selapas mensucikan diri..mungkin dia telah menjadi kak bed yang baru...tp yang penting dengan imej baru dia ni dia kata senang nak pakai wig...n kak bed x sabar nak mendregkan diri..harap2 uolss suka ngan imej kak bed yang baru ni ala-ala Alex Wek supermodel tu...ape pun hanya tuhan yang tau isi hati kita kan..alhamdulilah merase jugak kak bed pergi ker tanah suci kan...kalau nak ulasan dr kak bed sendiri..tunggu je lah ek...

supaya pandangan jelas akak telah memfokus kan kepala kak bed yang botak itew..supaya orang x cakap akak propar je...ngok lah betul2 kut2 ade kudis ker kat kepala kak bed...


tetap pose model kan walau pun br balik mekah kan..ini lah diname kan supermodel..di mane saje tetap pose..kelas ko kak bed...kak bed kata dia dah putih skit sebab mandi air zam zam katanya..cuba perhati..putih ler gak...

p/s : so kak bed bila ko nak pakai tudung..akak dah war-war kan kat semua yang ko akan pakai tudung ni....matilah mak pas ni

Let's SHOPPING Uollss!