ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 27 July 2009

Kacipap punya hal!

balik keje tadi....mase dalam kete tertanya2 ape lah mak akak masak petang ni buat makan malam kan..tengahari tadi cuma makan keropok ikan je kat umah kakak akak..sebab nak kejarkan membuta waktu lunch kan...

kalau makan lebih waktu lunch nanti ade lak rase nak membuta kan...tu malas nak makan berat2 tengahari tu...

sampai je umah ..kat muka pintu lagi akak dah bau sesuatu yang sedap...ape lah orang tua ni masak kan...wahhhh rupa2nya mak akak masak karipap daging..wahh sedap tul kalau makan panas2 ni...


mak akak mmg terer masak karipap ni..dulu mase akak kecik2 mak akak mmg meniaga karipap..sampaikan anak2 kena tolong kelip karipap..yang paling hebat kakak akak yang atas akak ni..umur dia 6 tahun dah terer kelim karipap tau...

sedap tul akak mencekik..ade lah lebih 6 ketul akak bedal..tiba2 uolsss anak buah akak yang 3 tahun tu lompat2 pegang karipap sambil berkata...


" kacipap..kacipap..kacipap..."..."mmm edap tul kacipap mak wan wat ni"...

ape lagi menjerit mak akak n kakak akak..." hei ape ko sebut tu..sape ajar ko cakap macam tu...

tiba-tiba anak buah akak tunjuk kat akak " uda akap uih (kueh) ni kacipap!"
ape lagi uolsss...capai tuala masuk jamban mandi lama2....

ape lagi uolss..larikkkkk...

dari dalam bilik air mak akak membebel x henti2 uolsss..." ape lah nak jadi ngan ko ni uda oi...ade ke ko ajar budak2 pekataan yang mengarut2 ni....ya tuhan..ade yang aku cilikan mulut orang tua ni kang..."..ape lagi uolss membatu je lah uolss dalam bilik air tu....takut kena cerca lagi hebat kan...

akak gigil uolsss

akak x sangka lak bila akak sebut kacipap tu anak buah akak dengar...heiiii hancus tul...x pasal2 kena maki kan..adoiii la...

Let's SHOPPING Uollss!