jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 3 June 2008

Jom ramai2 bakar kereta akak!

geram geram gerammmmmmmm

akak rase dari akak kuar duit ratus2 betulkan kereta akak tu..lebih baik dan bernas kalau akak beli minyak petrol 5 ringgit pastu akak nak bakar kete akak tu..sentap tau..duit dah kuar ratus2 ni...tetiba rosak balik...geramnya akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......

ya allah dugaan mu mmg hebat...di saat akak kesempitan wang ni..mmg selalu jadi benda cam ni....kepada Cik Meen zuleyka yang kata akak pakai duit haram lah ape lah buat betul kete akak..jawapan yang akak nak berikan pada ko ade lah...ADE AKU KESAH..ADE KER JANTAN NAK BG KO DUIT..GITEW KAN....xpe nok mak x suruh ko carikan duit untuk mak ok..
ni kenape2 tiba2 akak naik hantu ni....maklum lah panas hati kan....maaf meen..akak tersangsang ko plak..mak sujud thailand kat ko...

akak x tau lah ape lagi lah yang rosak tu..jangan kata nangis..akak dah siap lari2 keliling rumah rambil jerit2 n tarik rambut sendiri dah nak ilangkan tension tu..x lupa juga akak telah sembahyang dan memohon doa kepada allah....

doakan kete akak elok yer..jap agi nak pi kedai cina yang buat kete akak tu ..akak nak cerca dia..pastu rogol cina comel tu sebab x buat kerete akak elok2....nasib baik ko comel..kalau x comel lame dah akak kaki kan muka ko.....

Let's SHOPPING Uollss!