ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 20 April 2009

antonio nyer aku!

ptg td akak pegilah courier company nak antar parsal kat customer...walaupun panas trik akak gagahkan diri ke sana...walau pasang aircond dalam kete tapi azab..rase macam dalam oven..habis rentung kulit akak yang putih gemu macam salji ni...yer salji..walhal dah sedia sedia maklum yang akak ni arang kan...berangan ni...

sampai je GD express trus tulis detail..akak perasan sebelah counter akak tulis tu ade sorang mamat cina yang tengah nak anta parsal jugak...then talipon dia berbunyi..ape thah yang di borakkan..siap ketawa kuat tanpa segan silu...tapi ade jugak lah terdengar dia cakap inggeris walaupun bunyi cina bukit kan...ayatnya begini..." ya ya aya..me loh...hey kawan evely one know me what..u just lemember my name lor..i vely populor mah...if anyone asking u who am i u just said u are my vely close flen ma..my name ANTONIO YAP lor..."....Antonio?...terus akak pandang muka dia...

nama ku ANTONYOK... ade aku kesah..

yer ANTONIO Nyer akuuuuu...berangan.... muka ko lebih sesuai di beri nama ANTONYOK... dah le gemuk macam babi...dah betul dah tu...antonio katanya...ko sedehhhhh..


Let's SHOPPING Uollss!