jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 5 May 2008

Reunion SMKP Bt 14 Part 1

wekends lepas akak n kawan2 telah ke reunion sekolah akak ..kami telah berkumpul di kg balik batu tanjung bidara melaka untuk 2 hari 1 malam...so enjoy je lah gambar2 ni kay...akak rase seronok sangat....

sempat akak n kak cam pose....canteknya aku....


cadangnya kak bee nak naik moto nagn zulfaizal ni n jadi cikaro..tp bila zulfaizal kata kak bee yang kena bawak and zulfaizal yg nak jadi cikaro kak bee trus melupakan hasratnya...kak bee kata dia rase dia lebih layak jd cikaro dr zulfaizal...


sharol mmg suka mengamalkan konsep cina..berak n lap..sebab tu bawak banyak tisu tandas...


Ery, hasan, hamizan and zulfaizal..semua ni akak punya..maaf yer



ok korang cuba tengok bontot sape paling besar?...ape yang diaorang tengok dalam beg shahrul tu..ko bawak dadah ker pompuan oi....


kak bee sempat menyentap tangan anoi n rozi untuk bergambar dengannya...


antara pompuan2 ni sape paling meletup n sape paling woman....


jantan2 sibuk pose sape paling kacak...n semua semua pakai isap rokok ramai2..mase ni ngah berkumpul nak bertolak...korang perasan x..dalam banyak2 jantan ni terselit lak bapok sorang..sape lagi kak cam ler ngan jalan kat tengah tu..sibuk je...tetap n enterprame.

akak sempat membeli kudap2 pan dan pose bersama kudapan ituew..nanti drive lapar uolss.

walau pun akak x mekap n muka akak yang agak adoo ini..akak tetap memilih untuk memakai selipas lip lap lip lap..ade aku kesah..aku punya suka lah...eh kenape besar je kaki aku ni..selalu kecik je


kak bee telah memilih untuk menaiki kereta ngan Hanes n Hasan..kereta ni laju berdesup gitu..so kak bee telah berangan menjadi devon ioki dalam citer fast n furious ler...sempat ko pose kan kak bee...


ok antara kami sape gigi paling kuning?


anoi, rozi , sue n kak cam mmg pantang kalau nampak camera..ngepose je korang kan...hey kak cam kenape gigi ko kuning ko lupa gosok gigi ek?


so sebab akak n sharul berangan model...modelnya aku..so kami telah beri anda pose ala2 dayang ku intan.


ha dua betina ni sempat pose ngan si kacak Hanes ni...maaf yer Hanes ni dengar kata Fatty punya..tp kak cam berusaha nak rampas gak..

Lubok Cina..akak ngok ramai melayu je..propar tau


Dimaklumkan semua bahawa ini adalah kawasan PAS ...so?..ade aku kesah..yang penting akak nak paki bikini kat pantai esok...lepas gambar ni di ambik kak cam terus turunkan bendera tu buat tudung


ok sharul (beg putih) tonggek jangan lebih2 tau..ingat ni kawan ape..bulan putih tau...


semua pose ikan duyung manje...walau panas kami gagahi bergambar..ade aku kesah


sampai2 terus pose ramai2..kawan2 akak ni mmg semua suka bergambar... dr kiri hasan, rozi, shakrokol, Bee The lady Vouge, Epy, arul , Wak (berdiri), mizi, sue, fatty dan yang duduk tu sape lagi kak cam n anoi ler...


fatty, anoi , kak bee n sue...semua single..cepat rebut

sape lagi kalau bukan diva terkemuka negara yang pose ala2 burung kakak tua hinggap di jendela ni..kak bee lah....sampai2 je terus dia bertinggek kat sini untuk diambil gambar..over tau u kak bee


wah dua gadis yang ala2 muslimah walaupun kan..sue ngan fatty ni..tetap nak pose untuk akak..masih single ni..sape nak meh akak interview dulu..

wah Ery x melepaskan peluang bergambar ngan akak..maklum lah popilar..walaupun..di duluwaktu sekolah mmg meletup gila..akak sanggup lah simpan gambar dia dalam wallet..tp lepas 10 tahun abis sekolah terus jadi cam binatang rupa dia..opssss..


kak cam ape lagi dah sampai bukan dia reti nak kemas2 skit ker , tlg punggah barang ker..ini sampai2 terus membuto...sedih kau kak cam..patut lah ko cantek...mendapat tido yang cukup rupanya...

sambungan di part 2

Let's SHOPPING Uollss!