ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 6 January 2014

kau susah...dia lagi susah

hi uollsss

pernah x uollsss alami duit tinggal 2 ringgit dan habis langsung...
tapi kita ada keluarga yang dapat membantu kan..x pun kawan2..

akak ter baca dalam fesbook satu artikel yang menyentuh hati akak..sebabnya sekarang ni kita lihat anak2 sekolah dengan beg cantik..kasut yang baru...kadang tu baru umur 9 tahun dah ada handphone..

tapi anak2 kita slalu main2 je kan.. mak bapak nak masukkan anak2 ke sekolah yang terbaik..
tapi ada juga yang kurang bernasib baik... sampaikan nak bayar yuran terpaksa bawak syiling..tapi tetap x cukup...



akak x nak cakap banyak... cuba lah lihat..adakah kita selalu bersyukur dengan apa yang Allah limpahkan pada kita?...

masih banyak di luar sana yang memerlukan bantuan ..banyak lagi di luar sana terpaksa ber susah payah menyekolahkan anak...

tp masih banyak juga buat x nampak..dan terus gembira dengan kemewahan mereka..lebih teruk lagi kalau mereka berada dalam kelompok pemimpin terpenting...

bantu lah mereka...mungkin harga sebuah beg tangan ini sebenarnya adalah hak orang2 yang lebih memerlukan.. mungkin dengan kemewahan mereka..sebenarnya mampu membuat orang lain tersenyum..



x perlulah kita pandang pada kemewahan nilai beg tangan ini... mungkin harga satu tin spray rambut yang dipakai itu mampu membantu ramai masyarakat yang susah di luar sana..

apalah nilai diri kita jika kita sendiri yang mampu ini hanya berdiam diri...



pesanan ikhlas ini di taja oleh ..tagline " kembangnya sampai tebuan pun keliru" gunalah spray rambut cap Itek Nila Juling Air

Let's SHOPPING Uollss!