jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 3 April 2008

Tetek oh Tetek

ari ni akak gak ting-tong skit sebab malam td akak amik ice..ice batu lah..mesti pikir lain ni...i dont do drug kay....gitew kan..tekak akak sakit bgai nak gila..bagai di sagat ngan sagat ubi nak buat getok ubi..dah lah akak x tido langsung dr malam td..gila ker akak ni..mata x leh nak lelap...sakit perut memulas bagai nak gila punya pasal lah.. ade lah 13 kali akak pose atas singgahsana putih tu.. ni mesti penangan sambal cili padi yang mak akak buat petang semalam waktu akak singgah umah mak akak tu...sampai akak merangkak dr bilik ke jamban ala2 kuda padi gitu..sambil pakai spender je...nasib baik 2 diva dah berdengkor..kalau tidak..pasti ada yang gelak ngok akak cam kuda padi tu..sebab x larat nak jalan dah..siap kena gigit semut api lagi..cilake punya semut..ko buat rumah tepi pintu ukir akak lak yer..awas ko...


so akak rase nak citer n nk pecah lobang bapok2 suma..cam ner diorang buat tetek nampak besar...padahal tetek yang ado kan..flat...kekretifan bapok2 ini tiada tandingan gitew..so bapok2 n pompuan2 yang tidak bertetek besar cam akak leh cuba tip ni..rahsia tau ni...lagi satu akak nak bg tau ni..candidate yang mempunayi lemak di data je mampu buat ni dengan sukses...bapok2 berdada gersang dan tandus seperti kak cam jangan berangan..lemak mane ko nak tarik..


name saya susan..saya adalah bapok..saya xde tetek ..mak saya x tau saya pondan..so saya adalah pondan sulit...nak makan marvelon nak besarkan tetek takut.. pecah lobang nanti..walaupun i ni berbahu ragbi tp i mempunyai raut wajah woman ala2 makcik2 cina jual pau kat pasar cina ok..so inilah rupa akak..gitew..(gambar bapok mane lah ni?)


beli soletape..x pun kebas je kat tempat keje korang..then korang naikkan daging n lemak yang ada pada dada korang yang bidang bak sebidang tanah tu..tarik sini tarik sana..gigih ni..buat sampai nampak bukit skit..soletapekan keliling..kalau susah suruh bapok lain tolong...x reti2 ker..sengal..pastu ko buat dia pulak.


amik faundation 2 tone color cerah n gelap..cerah untuk letak bahagian tengah..n yang gelap kat bahagian lurah n atas..buat bentuk lengkok skit bg nampak bentuk tetek..ko pakai faudation cap ayam pun boleh..pastikan bulu dada telah di cukur kay.....kang tengah2 lurah ade rumput lak..ratakan n buat sebaik mungkin...lagi satu kalau korang mempunyai raut bisa..ini lah masanya memikat jantan2 yang selama ni x pandang korang...muka i buruk tapi tetek i memukau tau...


letak loose powder ikut skin tone kulit badan..jangan lak kalau kulit cam arang berangan nak letak bedak color cina lak..lain lah korang ni buta warna..harus ko kena terajang nanti...ratakan..n buat dengan rata...blusher skit lurah tu bagai nak gila n cubalah bra korang di banggakan itew..bg bapok yang baru ingin berjinak2 dah xde bra...akak sarankan pecah tabung beli bra ok...



tadaaaaaa..pakai kan bra..kalau x cukup besar..amik surat kabar rengok..n masukkan..xreti2...besarnya tetek aku..walhal xde td kan..bijak2 x bapok2 sekarang..so ape lagi..pi lah buat sekarang...pasni leh lah pakai baju nampak lurah..pasni berjuta lah jantan mengesot kat korang...pastikan soletape kualiti baik..takut ngah pose lurah soletape putus..pecah lobang kan..jangan di kejar pak lurah dah ler..akak x yah sebab akak yakin walaupun akak xde tetek..masih ade orang suka akak..maknanya dia nampak keihlasan hati akak bukak keihlasan dan kemekaran tetek akak..ingat tu

kalau korang rase susah sangat....kumpul duit beli marvelon 10 dozen..makan sepapan sehari..nescaya tetek korang mampu memikat setiap lelaki dalam dunia ni walaupun raut wajah anda tidak membenarkan...(bisa lah)

p/s: kak bed & meen zuleyka xyah kepit dia punya ori...walaupun kan..lain lah akak kan...

Let's SHOPPING Uollss!