ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 12 June 2007

Pondan Cantik & Pondan x Cantik (Waruk!)

banyak pondan kita lihat kat malaysia ni perasan cantek...kekadang tu mmg cantik pun..tapi banyak jugak yang x cantik..dr segi rupa , perangai, tingkah laku, tahap kebinatangan dia pun harus di ambil kira....ade yang berangan yang dia lah paling cantik didunia lah ade yang dialah yang ade laki paling meletop walau pun sbnrnya laki dia tu bawak lori...macam2 lah perangai pondan ni...yang akak tak tahan tu ade yang dialah paling hot sekali kat tempat tu..padahal dia tak tahu selori orang kutuk sampai nak muntahlah tengok tingkah laku dia tu..ade jugak yang rase dia baik sangat lah..ala2 malaikat lah konon padahal hati busuk macam lori sampah...tapi ape pun mereka ni ada hak masing2 nak perasan cantik pun..yer lah kalau nak tunggu org puji 3 tahun setengah pun belum ade yg puji..so jalan terbaik puji aje lah diri sendiri sampai jemu..ala macam akak buat lah ...puji sendiri jer u all....



Pondan cantik ni ade beberape jenis gak. ade yang mmg betul2 cantek...ade yg separuh cantik and ade yang sikit jer cantik...tu tak termasok jugak yang baik budi pekerti lah...macam tu lah kaedahnya...pondan ni kalau dah rase cantik dia ade attitude dia sndiri..pose dia lain macam skit... dia tak pose lebih2, pose pun ala2 women gitu...yer lah dah cantik katanya...kekadang tu pakai kain buruk pun dia nampak cantik...macam kawan akak yang kat cheras tu..muka dah mcm pompuan pose lah bru bgun tdo pun jantan siap lumba lari nak rebut dia...tu yang akak jelous tu..akak plak kalau bgun tido jantan pun lumba lari gak..tapi lumba lari jauh2 takut katanya..maklum lah cantik skit jer dari param...ahaks...ok ler...



akak ade lah jengok2 dalam myspace tu...ramai rupanya pondan kat myspace tu cecantik belaka kan..akak menangis lah tengok ..siap jiran akak yang penyibuk tu nangis jugak la bila tengok akak nangis...ade yang pose baring, pose terlangkup, pose tepi , bersanggul, mengurai n memacam lagi lah...tak larat akak nak menyebutnya..bak kata mmg cantek lah...dia orang ni plak bila bercakap ade style plak...kalau yang sombong tu bila kita tanya macam pura2 x dengar jer...pastu bila kita tanya dia lagi dia akan jawab" ye nyah mak tak dengar tadi..ape dia ulang balik" tu kekadang akak hangin tu...tak dengar ker sajer jer malas nk layan..geram kan...tapi ade skit jer lah yang maca tu..banyak nya ok...tapi bila akak pi plak pertandingan ratu ari tu..akak tengok ramainya bapok2 kat kl ni..wah..meriah..yang herot ade, yang gajah ade, yang sengau ade, yang muka cantik tapi suara macam hon lori ade..memacam ler..ade gak yang badan macam lori nak pakai lak baju sexy2 lak tu...akak ngok dah macam tangki air perumahan dah...ade plak yang bila pakai baju macam sial..suruh jer merangkak terus jer jd binatang...kelas kan...kalau rase diri tu kurang elok utk di pandang tu cuba2 lah pakai yang elok2 skit..yer lah cuba lah buat sesuatu..misalnya kalau badan tu macam nangka..pakai lah baju yang boleh menampakkan diri tu macam ciku ker..kalau x dapat nampak macam ciku nampak macam sempedak pun ok lah kan..x lah buruk sangat...

tapi akak naik marah bila nengok satu ciptaan ni..dia bermisai berjangot, dressing bila pompuan tengok mmg cair lah..tetiba terliang liuk...siap pakai faundaton pun ade gak...menyampah akak...pastu jalan n gaya mengalah kan pondan..tapi x mengaku pondan lak tu..gay bottom katanya..wek! cuba pi kawasan pendalaman skit...dan jejalan skit depan org2 kampung or bebudak..mesti dia tahu ape akibat nyer..dorang x cakap "gay bottom, gay botom!" , tapi ape yg akan di dengar adalah pondan pondan pondan!..sedar lah..kalau nak jadi macam laki buat lah bebetul..ni perangai macam keji lah...ni ade pulak tu yang bila nampak pondan dia gelak plak..eee..pantang akak..akalau akak berkesmpatan mmg akak akan pastikan kulit dan daging meraka akak pisahkan ok..siat2 kulit tu...mereka tu hipokrit..betul tak...tapi ade akak kesah...lantak ler...ala kekawan rapat akak pun ade cam tu jugak..tapi harus lah kena keji selalu kan..harus u all...ade gak sejenis ni..dia pompuan betul tapi dressing n cara cakap dah macam pondan plak..pelik tu..akak terkompius plak..memacam kan...


cuba u all tengok pondan2 kat atas ni...akak makan hati..bila akak tengok jer gambar dia orang ni akak terus jer nangis...bila agaknya akak nak cantik macam ni yer..agak2 muka akak yg macam loi tanah ni leh jd cantek tak u all!


Let's SHOPPING Uollss!