ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 15 November 2008

sedihnya hati ni tiada tertanggung!

ya allah mengapa ko duga aku sebegini rupa...tak tertanggung rasanya ya allah...mengapa ini semua terjadi...pening..nangis..semua akak rase...mmg besar dugaan mu....selepas ini akak terpakse menjalani hidup tanpa nya ...akak akan sentiasa merinduinya..sekarang ni tidur x lena..makan x lalu...semua benda teringatkan dia..sayang kenapa kau pergi...mengapa kau pergi dulu sebelum aku...segala nyawa dan harapan ku hanya untuk mu sayang...
mesti uolss tertanya2 kenape akak bersedih kan...susah nak citer..sebak rase hati ini...tak tertanggung rasenya..dugaan besar telah akak lalui...

..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


barang make-up akak hilang ok

sayang kemane kau pergi sayang


kat mane akak letak akak pun tak tau..selepas akak pi menggorek sarang anai2 kat melaka itew akak pun x tau mane dia pegi...tu lah gatal sangat p bawak pi melaka sapa suruh..yer lah nak buat keje pi bawak mekap kan..akak bawak lah barang khas je..macam faundation, blusher and lain2 tu...pastu bila balik akak lupa lak kat mane dia..puas cari...yang penting tu siap nangis tu...



adakah akak akan nampak seperti ni nanti?...nantikan

ape pun nanti akak beli lah yang lain..nampaknya buruklah muka akak lepas ni..kalau korang terserempak ngan akak pastu muka akak macam hantu or macam sial..buat2lah x nampak or jangan takut ok..akak x makan orang...cuma muka akak je yang bakal seperti hanjeng..waaaaa sedihnya...nasib baik akak x bawak semua..tinggal yang cokia2 je..sape yang terjumpe sila pulangkan ek...

Let's SHOPPING Uollss!