jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 23 August 2010

kenape mulut orang puase bau taik?


ha nak kata ape..puase dah cakap yang bukan2....

kita puase x makan ape2 mesti mulut kita bau puaka kan..dan akak paham semua tu...yer la..kita x makan x minum..mulut kita terperap je kan..macam kita bangun tido..mesti lah bau mulut jahanam kan..perut kosong...

ustaz dalam tv tu cakap bau mulut orang berpuase ibarat bau kasturi syurga...di ibaratkan..kalau bau cam kasturi syurga..ko pi kat depan kawan ko...


ko suruh dia buat "hah" sikit kat muka ko...amacam syurga ke tidak....

dan kadang2 tu kita juga paham kalau kita puase kita makruh kumur2 kan...tp kalau kerja kita melibatkan banyak bercakap ngan orang ko juga kena jaga hal hal ni semua...kena lak kumur2 bagi bau mulut hilang...

ini tidak..dah le mulut ko bau puaka....then ko ade hati nak rekemen2 produk kat giant td...muka ko ensem..tp bau mulut ya rabbbi.....bau kaki...akak pandang je muka dia sambit kerut2 muka...(mamat ni jual bedak ape thah..senkuang ke ape that..macam bedak sejuk tu)...

then dia leh kata...ha yang kerut2 ni pun leh hilang pakai produk ni....

ko x tau ke sebenarnya..aku tengah separuh mati tahan napas sebab bau mulut ko....dalam hati berkata..ya tuhan ko tabahkan lah diri ku ini..dengan dugaan bau2 yang azab ini...

akak nak berambus dia tarik tangan....akak x nak lah maki dia sebab bulan pose..lagi pun akak pose..kang x pasal2 xde pahala plak...

then bila akak x nak beli dia ajuk2 akak ngan nada2 lembut pondan cam tu...siap gaya liang liuk bagai..sakit x ati ko...


akak buat bodo je...maklum puase...jadi baik ni...then di buat lagi...siap cakap murah bang..murah bang...

then dengan selamba akak cakap" i x nak beli bukan sebab i ni xde duit..tp i x tahan mulut u tu bau taik..orang lain puase gak..tp xde lah bau mulut cam taik".....

amacam..gembira ngan jawapan itew....then akak trus catwalk keluar......

Let's SHOPPING Uollss!