ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 11 February 2011

cium jalan..best kan

mesti uollss keji akak kan sebab lama x hupdate blog...
keji kan...ape nak buat kemalasan melanda jiwa uollsss

so amacam uolllsss...hidup uollss meriah ke tidakkk?
chantek ke tidak...

tadi kat opis banyak sangat keje ....bos leh plak sekat akak pi makan..hazab tul bos i ni tau..kul 2 lebih baru leh p makan...

ape lagi pecut ke rumah kakak akak ..10 min je..makan kat umah dia jimat uollsss...free..gitew...binatang sgat prangai...ade aku kesah

so sampai lah kawasan umah kakak akak..sedang akak duk berangan ...sampai satu selekoh ni..akak belok je..ade aci naik basikal jipang bawak laju siap ade periuk...

leh x dia nak terlanggar akak..akak terperanjat dia terperanjat..ayoyooo

opocot mak ko...

akak brek emergency ala2 rally 4x4 tu...ekkkkkkkkk brek....

terkangkang2 aci tu nak kawal basikal dia sebab terperanjat akak kuar dr selekoh..akak pun terperanjat tengok dia..dia chantek sangat....

ayooo aci...terselak nampak "cip"..matilah buta mata akak

aci tu terkangkang-kangkang atas basikal..tup tup...cium tar jalan...tertonggeng..akak tergamam uollsss... dia bangun sengeh2 angkat tangan..dia say sorry..akak pun lambai ratu..sian plak akak tengok aci tu.. xpasal2 cium tanah...

motip ko sengeh2 aci..

sapa suruh bawak basikal macam motor cross....

akak terpikir sape yang salah ek...

tapi untuk sedap kan hati akak beranggapan..sapa chantek dia yang betul....
so nak di bandingkan akak ngan aci tu akak lah chantek...

aku yang chantek ok

so aci ...u yang salah....!

Let's SHOPPING Uollss!