jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 22 August 2008

abah oh abah

al kisahnya semalam.....akak ngah keje....pastu abah akak call akak dalam kul 4.30 ptg cam tu lah...tehn dia tanya akak balik kul bape?..akak cakap cam biase lah kul 6..dia tanya leh tak anta dia pi gunting rambut...mmmm akak cakap ok je..tp kete akak mmg tengah manaj2...altenator kete akak mengpukimakan diri kembali..kadang2 kete tu o.k kadang2 k.o.... so akak cakap kat abah akak yang esok aje lah dia pi gunting rambut...akak nak bawak kete pi workshop dulu....
tiba2 terus sentap dengan jawapan "Abah nak gunting rambut arini je...esok x nak"....wahhhhhh

...ape lagi panas ati lah akak kan..bukan akak x nak anta dia..maunya kete akak tu tiba2 mati ngah jalan nak ke abah akak pikul kete tu sesame ....dia kata lagi " kalau x nak anta xpe lah abah pi jalan kaki"..... sampai ati ker uolls nak ngok abah sendiri jalan kaki...so ape lagi akak pi jumper kete akak n leh idup..ape lagi trus lah bawak dia pi gunting rambut.....

sampai2 je kedai tu..rupanya2 dia dah berjanji ngan kawan2 dia nak jumpe kat kedai gunting rambut tu..patut lah kalau x bawak ari ni dia nak sentap..baiklah abah..pi lah bergosip bagai sane..akak pun pose lah tunggu kat luar..sebab akak rimas dalam kedai gunting rambut tu..semua dok tanya akak ni bila nak kawin lah, ape lah..sorry uollss...baik akak duk kat luar...

sedang akak tunggu abah akak set rambut akak sms lah apis...boring katanya...leh kurang cam ni lah sms nya..akak pun dah padam dah...

sms akak : hey what up sista?
sms hafiz : i'm ain't no sista..what up niger?
sms akak: i'm with my daddy at the salon..he blond his hair and do some rebonding..so want to chill out tonight?
sms hafiz : wow ..i can see niger family want to be white...not sure what time i will be out...i will let u know...

hanjeng x....yer keluarga akak niger..ko keluarga orang putih..tahap putih ko bagai nak gila..tahap putih ko seputih salji..ko keturunan snow white...yer akak nampak...bebas...ko mmg hanjeng sangat...

Let's SHOPPING Uollss!