ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 15 May 2009

hey..jangan impap i uollss

akak ni ade2 je kan....semalam di himpap pintu almari...malam semalam lak di himpap hantu tindih katanya....

korang pernah kena tak...akak x lah selalu sangat...tapi kalau himpap jembalang berkerandut selalu lah...gitewww...orang kata kalau tido terlentang lah selalu kena impap ni kan....

abang jangan lah impap i...i senak lah...

rase berat je...mata rasanya malam boleh bukak tapi x leh gerak...manekan doa, ayat suci lagi yang akak baca..sampai kan ke doa masuk tandas pun aku baca..mane lah tau hantu tandas yang ikut akak tidur kann....tapi tetap kena himpap gak...

bila akak azan dalam hati ..pelan2 leh gerak balik...takut uolss...bila akak cakap kat mak akak..ini pulak jawapannya...." mane tak kena impap dik hantu..dah ko pun macam hantu balik pagi2 baru ingat nak balik rumah"....

lantas akak tersentap ok....

opsss rase macam kena tampar lakkk...hihihi

ade orang cakap kita x leh gerak tu sebab peredaran darah kita x lancar...korang rase ape?..

Let's SHOPPING Uollss!