ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 27 April 2009

Akak Dokong Anjing

semalam lepas lepak2 dengan bapok2 jelita puchong..akak pun kena lah pasang layar kapal untuk balik...dalam kul 1 lebih cam tu...lepas anta kak cam balik..akak trus merempit manja balik ke umah...

sampai je umah akak parking kete, tutup gate n bak bukak grill umah...tetiba akak dengar bunyi macam orang berjalan kat tepi umah akak...tetiba bulu roma naik..oh hantu ker..rase nak terkincit ni..tapi ku tahan jua...akak jengok..xde ape2...then akak tengok tong sampah bersepah...mesti ada anjing ni yang buat sepah..sebab kalau malam keliling umah akak banyak tul anjing jiran2 akak tu dok buat parade...bela anjing tp biar merayau2...

then tepi tong sampah tu ade tong air yang dah rosak..betul2 tepi tong sampah tu..then akak pun tengok sampah terkuar dengan rela ati walaupun tengah2 pagi buta ni..akak dok lah nak kemas balik...

akak sampai je kat tong sampah tu akak selak je tong tu ...tu dia melompat anjing ke arah akak..yang penting2 akak terdokong anjing tu ok...tu dia..x lah besar sangat..kira2 anjing remaja gitu..warna coklat anjing tu...rupanya anjing tu termasuk dalam tong tu n bila akak datang dia terperanjat n trus lompat kat akak...yang penting akak terdokong ala2 dokong anak gitu...haruskah akak timang2 anjing tu uolsss....

ape lagi lepas akak terdokong anjing tu akak trus feeling paris hilton dokong tinkerbell gitew...

tidakkkk....then akak trus jerit macam orang gila....terperanjat satu hal..terdokong anjing lak tu...sial tul...then akak lempar anjing tu mencicit dia lari x cukup tanah...ape lagi sumpah seranah bagai akak lemparkan...then mak akak bangun sebab dengar vokal akak yang bagai patty labble ni...

leh x mak akak gelak bagai nak gila...then mak akak cakap " tulah balik lah pagi2 lagi...ni nasib baik anjing yang ko terdokong...kalau antu bungkus...padan muka ko.....dah pegi korek tanah pi samak....anjing tu sempat jilat ko tak?....sentap uolssss

ape lagi mencangkul lah uolss...trus otot2 yang tersembunyi habis terkuar ...

ape lagi pagi2 buta akak duk mencangkul tanah kat tepi umah akak...sialan punya anjing..kerana ko aku kena membanting tulang korek tanah..nasib baik xde jantan nampak...silap2 ade lah yang kata akak ni pekerja kontrak yang keje overtime...

Let's SHOPPING Uollss!