jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 9 June 2009

bila bapok naik hantu!

oi naik hantu..naik hantu uolssss....betul2 naik hantu ni uolssss....cuti2 sekolah ni ade lak sekolah buat kelas tambahan kan....so anak buah akak pi lah...so tengahari akak pi lah jemput jap...lunch our katanya...

lepas tu depan sekolah anak buah akak tu ade lah sorang akak ni bukak meja jual air n makanan..anak buah akak sibuk nak beli..so akak pi lah temankan..almaklum lah mak cik yang baik katanya....walaupun semua kanak kat situ sibuk kompangkan akak...pondan!..pondan!

hey kawan2 mari kita kompang beramai2..pondan! pondan! pondan!

nasib baik akak ni wanita yang penyabar..kalau x mau nya aku humban budak2 tu dalam longkang...mane lah korang belajar jerit kuat2 pondan! pondan! ni..sah korang ni anjing2 kecil kan...

sakit tul hati akak...pastu kat kedai jual air tu terus darah akak naik serta merta...korang pernah tak tengok orang jual air kosong macam jual air tebu?...

kanak2 kat situ sibuk pi beli...." acikkkkkk...air kosong satu"....ade lah satu cedok je letak dalam plastic 20sen hrga nya...agak2 lah nak jual air kosong depan sekolah cam jual air bungkus kak oi...kalau aku jual macam tu kat anak ko ..agak2 ko naik hantu takkk...berebut2 budak2 tu beli air kosong..bukan sebab sedap sebab murah 20sen...

ape lagi akak pandang tajam lah kat akak jual air tu...sambil kata " akak ni jual air kosong cam ni kat budak2"...akak tu terkebil2 nak jawab soalan manja dr akak....

besar ni uolss...baik akak makan keropok lekor yang dalam sarung tu lagi puas...gitew...pitam..

pastu leh pulak jual nugget dah sejuk seketul 50sen..dah lah nampak pun dah tau ko goreng entah malam tadi ker.....hangin tul akak pastu keropok lekor dia potong2 sebesar separuh ibu jari tangan korang dengan harga 20 satu..x ker hanjeng tu...agak2 lah ko nak jual ngan budak2 ni...menipu tul...

hey betina...nak je aku ketuk kepala ko ngan botol ni..awas lo...

trus akak cakap kat pompuan tu...." akak ni kalau nak jual ngan budak2 ni agak2 lah x kan nak cekik darah macam ni kak..x kaya pun kak..sian saya tengok budak2 ni"...dia tergagap2 nak jawab...trus buat muka selengga...

sentap akak..ko ngan kanak2 leh lah ko tipu kan..kalau mak bapak diorang tau anak dia beli cam ni kat ko ..mau x sampai 2 minit ade yang humban ko kat tengah jalan biar di lenyek dik lori pasir...

ape lagi akak libas rambut..trus tarik anak buah akak beli air n jambu ..walaupun akak anti ngan penjual jambu ni...sebab ape...jambu besar kuman jual 2 ketul rm1 pastu ...air jambu tu lak sebiji jambu ko blender pastu ko campur ngan sebaldi air...cam ne rasanya.... yang penting anak buah akak minum macam air jambu tu lah air paling sedap didunia...

adoiiiiii tolong lah!!!!!!


Let's SHOPPING Uollss!