ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 7 May 2009

salah umah uolsss

hey uolsss...wat pe tu uolsss...kali ni akak bersiaran di umah hotmama uolsss....kaedahnya meminta belas ehsan sesuap nasi...walhal perut dah buncit membedah 3 pinggan nasi tadi....

sbelum sampai umah hotmama akak anta mak akak pi umah kakak akak..seperti biasa lah kan ..kalau dah ke umah kakak akak..harus lah ke umah hotmama..kira 20 tapak je dari umah hotmama...akak park kete kat umah kakak akak ..lepak2 kejap..then trus catwalk ke umah hotmama...

dengan feeling womannya akak pun catwalk ke umah wanita cantik memukau si hotmama itu..sambil jalan tu akak pun feeling2 lah ala2 model...siap berangan konon akak lah supermodel paling jelita sambil nyanyi lagu suri ram...suri ram ram ram

sampai2 je depan umah hotmama akak trus lah beri salam...tetiba akak tengok keliling umah hotmama lain macam je...eh apsal bau setanggi lak ni..siap jemur baju berlambak2 depan umah...then baru akak perasan akak tersalah umah..umah makcik kelly eng rupanya..rumah yenna dey ok...

ayo aka...hotmama xda...selvi ada..mau ka..

harus lah makcik kelly eng tu menjawab..assalamualaikum x da boleh...ommm nama shibaaa ada...


motip dah berjuta kali pi umah hotmama macam ne leh akak tersalah umah...akak pun pelik cam ner leh tersalah umah siap bagi salam kat umah makcik kelly eng tu...nape akaktersalah umah ek..adakah......

adakah hotmama mirip makcik kelly eng itew?....


cabuttttttttttt!!!!!!!

Let's SHOPPING Uollss!