ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 9 February 2010

hey bajingan..kamu maling ya!

ha bersiaran lagi kita ek...ade baik?...

akak geram tul lah dengan orang2 yang panjang tangan ni...kalau aku dapat mmg aku rodok2 lubang dia pakai batang cangkul...lepas rodok pastu rogol..pastu sepak..pastu cik tot dia..pastu pijak perut..pastu cubit sampai berdarah....geram tul akak...

bukan ape...2 hari lepas adik akak pinjam kete akak..katanya nak kuar kejap....rupanya dia pegi rumah my sister ....so akak pun bagi je lah..kang x bagi kang kata akak ni kedekut lak kan...

then setengah jam pastu my sister call...

" hey bila adik balik nanti ko check kete ko...dia ade datang sini tadi ngan kawan dia..akak tengok kawan dia tu lain macam lah..duk belek2 kete ko"....

so akak pun buat dont know je lah kan..sebab kawan adik2 akak ni mmg comel semuanya...

then lepas dia bg balik kete akak..akak pun kuar umah nak pi amik hotmama...biase lah nak sejukkan kete..kang panas kang hotmama x biase lak..maklum lah dia kan beruang kutub...so pakai lah aircond....


akak terperanjat..punat aircond akak semua xde..kena cabut...ni sah kawan adik akak ni..x kan adik akak yang cabut lak kan...

dah rompong tempat punat aircont tu..dah rupa orang xde gigi dah...opssss...

sebab kawan dia tu ade kete sama ngan akak..mesti kete dia punat aircond dah hilang dia curi akak punya....

ape lagi naik hantu lah akak...benda2 kecik cam tu pun nak curi..hanjeng tul lah...dah lah kete akak ni buruk..bila benda kat aircond tu hilang lagi lah bertambah buruk...geram..gerammm...

akak suruh adik akak call kawan dia..x angkat lak..dia mesti tau akak ngah naik hantu ni...


siap ko aku dapat aku picit telo kau sampai ko pengsan..awas ek....


Let's SHOPPING Uollss!