jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 16 February 2013

Ada aku kesah

Tadi baru akak review balik comment post akak pasal produk kecantikan yg akak buat dulu... pasal krim kurus..pasal rumpai laut...

Akak tengok ada dalam 140 komen cam tu.. dah separuh daripadanya marah bagai nak rak ni...wahhh marah sungguh ni..

Beriya iya ni sokong bagai produk tu.. sah bongok diorang ni... ini kan prndapat akak jer.. yg beriya ko komen cam tu ultimate produk dalam dunia ni...

Ada satu komen tu berbunyi " nama pun inchloss so inci inci je lah kurus.. bukan weight loss.".. wahai kakak budiman..kalau ko nak hilang inci pada tubuh ko kena lah hilang kilo dulu baru leh hilang inci pada pinggang ko.. sengal... sah ko ni bangang.

Wah tetiba akak naik hantu...

Kelakar pun ada... ala akak tau yg marah tu semua tukang jual produk tu.. akak dah klik sekor sekor punya profile... sah dah ada yg mmg tukang jual inchloss lah..rumput laut tu..

Mungkin sebab prndapat akak tu pintu peniagaan ko tertutup kot. Tu yg beriya naik hantu kot.. akak mintak maaf yer..

Tapi tepulang lah..sapa yg nak pakai..silakan.. sapa x suka.. meh pimpin tangan akak.

Relek lah...uollsss... x kan srbab tu nak naik hantu siap buat karangan kat komen tu. Sapa yg dah kurus sangar n cantek sgt guna produk tu..meh anta kat akak gambar.. cantek n kurus x.. agak2

Apa pun..pendapat dan tindakan anda hak milik setiap insan..

P/s: kalau business krim kurus n rumput laut ko x laku.. ko cuba meniaga ikan sepat kering dr rumah ke rumah pulak...pasti ko leh kurus sebab banyak bejalan.

Let's SHOPPING Uollss!