jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 27 January 2011

alkisah...ratu chantek punya susu anak yenna dapat nama

lapar sangat time lunch...capai handbag (wah handbag...ko ade?).. malas nak pi jauh2...giant kan ada..makan pun dah lewat..kul 2 lebih baru nak mencekik...

sampai giant trus pi singgah kfc..mencekik secara laju..telan bulat2 ayam seketul2..eh sejak bila aku pandai makan ayam ni ek?...bedal je lah

lepas makan jalan2... sampai satu tempat ...kedai sepit-sepit rambut..pose2 chantek tengok sepit ngan cekak..belek2 rak tu..stu2 aku cuba...

sampai je satu cekak ni chantek tp macam terselit kat atas lak...akak tarik tarik...grooooommmmmm trus runtuh satu rak...

ter kesima..terdiam..sebab ada set cermin semua jatuh pecah...matilah dalam poket ada 20 hengget je ni..macam mane ni...sebelah akak ade anak yenna lelaki dalam umur 3 tahun tengah tarik2 cekak siap ade rambut palsu tu..dia pun terkesima..anak yenna ini hadik2 ke...motip budak ni belek2 cekak rambut palsu...

lantas...akak bersuara.. "boy why u pull that rack"..



lantas mak dia datang x cakap banyak terus tampar anak dia..sambil bebelan bahasa ibunda sambil selit2 bahasa inggeris...feeeling..walhal anak ko paham ke...

akak pose2 kekwat..trus jalan..walhal dalam hati berdebar ni takut kena bayar...cabotttttt



macam halilintar akak lari..sampai je kereta....akak pelik..apa dalam genggaman akak ni...

eh...terbawak lari getah rambut plak...opssss

Let's SHOPPING Uollss!