ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 18 April 2008

E=RB2

mesti korang tertanya2 kan ape maksud E=RB2...ala... ala2 mariah carey lah gitu...maksudnya adalah Emancipation equal reezberry boboqs..gitew kan...ape pun akak suka sangat ngan single terbaru dia Bye Bye tu..menyentuh hati kebapokan akak..harap2 korang pun suka...

ini lah chat kuew tiaw yang di bangkan itew..udang dia..terbaring manja 7 ekor..sebab akak goda skit abang tu...dia bg lebih...

ha ni akak nak citer lah..td akak pi lah lepak makan kat kedai char kuew tiaw kat ngan umah akak itew..sebab hotmama nak jumpe mak gitew kan...sebab nak mintak portable charger katanya...katanya kat kedai dah abis..eksen2 nak mintak lah akak punya ...sebab akak dah x guna dah..eleh pandai dia ngan laki dia cakap dah abis..sbnrnya nak dr mak free kan..gitew..matilah mak pas ni..x lah hotmama..mak ikhlas bg ko..demi tuhan...

yang penting itew kan..mase lah akak , hotmama, laki dia, kak nita, kak cam ngah lepak2 makan kerang ,char kuew tiaw dan mee sup itew...anak hotmama si shasya itu telah terkencing dalam seluar itu atas kusi..tanpa segan silu siap senyum gitew...budak2 kan mmg cam tu..hey hotmama ko dah xde duit nak kasi anak ko pakai pampers ker?... ker ko kat umah balut anak ko pakai kain batik jer..or ko yang pakai pampers itew..gitew kan...kata hotmama anaknya itew dah pandai cakap kalau nak melepas...mmmm cam ner tu..mesti mak dia selalu wat cam tu mase remaja kan...ape nak buat..mane tumpah kuah kalau x ke nasi...ko mmg propar yer hotmama..

ini pasangan yang membawa anak yang bernama shasya itew...bapak dia leh tahan..tp mak dia x leh blah..x dapat di selamatkan...gitew...so hasilnya adalan di bawah ini..
ibu disini shasya ingin menyatakan bahawa i leh cakap kalau i nak kencing..so no pampers please..ape dia ibu!..no no no..talk to the hand ok...anyway..put a bit eyeshadow please...

eh ujan xde ..guruh xde..tiba2 banjir..gitew..ko ni kencing ker ape shasya...bayangkan anak dah banjir cam ni..maknya pulak cam ner...mmmm

yang hotmama ni dah berasap telinga dengar cercaan akak n kaka cam yang lantang lagi mencabar vokal dan kesabaran..gitewkan..awas lah ko shasya..kena rebus lah ko balik nanti ngan mak ko yang rupa cam wanita gorila tu...sabar yer hotmama..biase lah tu anak kan..sabar yer..ni baru anak ko satu kang dah 11 kang baru ko rase...so produce lah anak ramai2..lets main...


awas ko shasya..ko nampak ape itew..yessss jerung pandai pun ko..pasni aku jadi mak jerung..ko kencing yer..awas ko...awas

ape pun akak kenyang gila makan td..n akak nak ingatkan disini yang hotmama nak belanja mak makan hujung bulan nanti sebab dia dah tuttttttttttt....kan..orang ado2 gitew sekarang..tahniah....

pastu mase hotmama dah berambus bawak anaknya balik itew..datang pulak pompuan mane yang berangan cantek yang pose kat situ beli char kuey tiaw bungkus...kurus..muka boleh lah..tp saje je nak goda abang2 char kuew tiaw tu..ala2 cikaro gitew lah kan..sentap akak...ko ingat ko cantek sangat...siap jeling2 gitewkan kat akak..eleh....aku lagi cantek ok...akak tau lah ko pompuan betul..SO WHAT!!!!!!!


i lah gadis paling hots kat sini kay...jangan pandang i lame2 nanti tergoda..."abang bungkuschar kuew tiaw setalam"...pastu bungkus semua yang leh dimakan kat cni yer...i lapar ni...

ok...i nak pilih abang no 2 tu lah goreng char kuew tiaw i...mmm abang yang lain leh tolong picit2 badan i sementara i pose manja kat sini...kalau nak raba pun xpe..sebab i bohsia..katanya...


lantas akak, kak cam, zizie, kak nita terus tanggal baju pose tetek kat abang char kuew tiaw itu sambil buat tarian suku kaum mulu di serawak..tarian cari jodoh katanya..ok kita tengok sape abang tu pilih pompuan oi..akak ker ko...leh lawan ker

Let's SHOPPING Uollss!