ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Monday, 1 October 2007

Mak Ayam Dan Kepentingannya

MAK AYAM!!!! Selalunya kita dengar di kalangan bapok2 dan gayboy serta pelacur kan..sebenarnya mak ayam ni bertindak sebagai protector kepada anak2 ayamnya..ade jugak uyang sering memberi nasihat..atau name lain nya mentor ler..eh lain macam jer bila sebut mentor..macam program tv lak....kekadang tu akak tengok ade gak pondan or pompuan2 ni yang berangan yg mengatakan dia ni mak ayam..tapi ado!


aloo name i shela..i mak ayam di kawasan ni..sape nak jd anak ayam mak..daftar name yer..cantek tak mak ayam?

mak ayam ni selalunya di lantik dengan sendirinya oleh diri sendiri..kira perasan diva ler..tp ape nak buat kekadang ade jugak mak ayam yang di panggil saje2 jer oleh orang lain..kalau sebut mak ayam ramai yang membayangkan yang mak ayam ni garang, bengis, kaki pukul, berpengaruh..bulu mata tebal..badan berurat-urat dan macam2 lagi..kiranya mak ayam ni selalunya ketua setan ler..



sape boleh lawan ngan mak..akulah mak ayam bulu mata tebal..aku dengar ade mak ayam puchong ade bulu mata lagi tebal dr aku yer..awas!


mak tak lah tua sangat..umur mak br 25 ( walhal dah 74)..nak tips kecantikan dr mak ayam ker?


x jugak sebab ade jugak mak ayam yang baik, murah hati, muslimat, solehah dan dibawah lindungan kaabah ler...kiranya memberi nasihat kearah kebaikan ler...


anak ayam semua mari kita megaji..pas mengaji baru leh melacur paham!


tapi ade gak mak ayam ni yang dah oprate..kiranya sebab dia dah oprate c***p tue yang dia di panggil mak ayam tue..kiranya dah perempuan ler konon



Eh k***K mak dah hilang..waaaa...ops lupa mak dah oprate minggu lepas..tingtong ler mak ni...



Mereka ni di panggil mak ayam kerana mereka ade anak2 ayam yang berlindung dibawah jagaan or permerhatian mereka...setaip gerak geri anak ikan di perhatikan..segala kesalahan anak ayam di sorok dan sering di jaga..mane lah tahu adee mak ayam dr group lain nak bantai ker kan..yer lah anak2 ayam ni selalunya bergaduh nak tunjuk sape lagi cantek..mak lum ler bapok2 ni sring bercekau lebih2 lagi pasal jantan...



awas ko..nak gaduh yer..siap ko...aku akan hantar bala tentera untuk hapuskan bapok tu!


oooo! ko rampas jantan mak yer..jantan muka macam tapak kasut mak ayam aku pun ko nak..nah rase kan tarikan rambut ala manja ni..dush!


mak ayam ni selalu banyak kontek..ngan gangster lah ape lah..kiranya anak2 ayam di bawak jagaan ni sering di lundungi dr malapetaka..tp ade yang wat tau gak..mak ayam ni banyak koleksi jantan2 selalunya..dr yang muka cam jahanam sehingga lah ke muka ibarat malaikat...kalau anak ikan nak makan kjantan simpanan tu kena lah tanya mak ayam dulu...kalau mak ayam bagi ngap ler...


eleh nak ngurat aku konon, ingat hensem sangat lah tu..wajah aku yang gemu dan mulus ini hanya untuk jantan meletup sahaja...siap ko aku bg tau mak ayam aku...



sayang mane i nak letak taip writer ni..(inilah anak ikan mak ayam..sape nak?)


selalunya mak ayam ni dah berumur skit..kiranya dah kertu lah...badan sedikit gajah..kuat..tp yang penting berpengaruh...n kekadang mak ayam ni berlumba2 suruh anak2 ayam mereka masuk pentandingan ratu..yer lah nak tunjuk ler anak ayam sape yang paling meletup sekali..kalau menang dia lah yang paling bangga sekali...


the new bapok of the year goes to miss puchong!..



Ya Allah anak ikan aku menang..cam tak caya nyer..x sia-sia aku jumpe bomoh senduk malam td..bangga nya aku...



kekadang anak ikan ni ade gak yang berdoa nak jadi mak ayam pade mase depan..ape pun mak ayam ker anak ayam ker akak tak kisah..akak tetap nak jadi adik ayam jer...sentiasa muda...




oh tuhan ku...jadikan lah aku mak ayam di kawasan ini..sebab bila aku jd mak ayam senang sikit aku nak ngurat majid anak ketua kampung tu..cepat lah tolong tuhan!

Let's SHOPPING Uollss!