ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 5 June 2009

soalan maut

lidah ku kelu dan minda ku membeku..semangat ku hilang entah ke mana....
gitewww..trus akak feeling stacy di malam hari ini...yer stacy katanya walhal muka lebih mirip aida agil kan...

bukan ape..kita mesti akan terkelu bila orang yang rapat ngan kita tanya kita soalan yang sukar untuk di jawab...lagi soalan anak2 buah uolss...contohnya soalan seperti ni...

"uda kenape dalam bilik uda ada mekap?...kalau lelaki pakai mekap mama cakap orang tu pondan..uda pondan ker?"

trus pandang versi harimau kat mama dia...."kau kenape"....



libas rambut trus berambus..takut2 lak kang permaisuri agong kat dapur tu yang tolong jawab nanti....

sebelum melangkah kuar tetiba sempat juga akak terdengar ulasan permaisuri agong menjawab dari jauh..sayup2 je bunyi dia...


"tu lah dia..trus je kuar...x nak dengar aku bagi jawapan ker?...."

ape lagi..lari uolsssss sambil goyang tetek.....and libas2 rambut.... run for your lifeeeee!!!!!

Let's SHOPPING Uollss!