Monday, 3 March 2014

uollsszz mmg hanjelina sangat tauuuu

haiyooooo uollsssszzz melahar akak nampak...

yang melahar komen x letak nama lak tu... apa pepatah berbunyi " ibarat hanjeng memakai sarung" sebab takut di cerca hanjeng terpakse rahsiakan identiti kannn...puiiii...


sorry uollss..i bukan hanjeng..i biawak komodo


hanjs sangat tau...cam ni lah akak nak cakap...sapa nak pakai or beli..sila beli ..kalau uollsss nak kahakkan pun sila kan.. duit korang kan.. sapa ada duit lebih hasil goyang tetek tu leh lah beli.. kalau korang tahap miskin asnaf..tunggu duit zakat..lepas tu beli..x gitu jemah oiii

akak bukan apa uollsss.. akak tolong orang...orang baru nak mula niaga uollsss kita tolong lah promote kan... 

tapi kalau akak nak hanjeng kan produk sebab x keberkesanan dia.. macam produk2 akak leh list kan...yang akak promote ni..kira ok lah..x lah menggunakan iklan jelir lidah atau primadona sikit lagi nak mampus pakai kebaya tu...

ni kira ala2 jus epal ni..kira ok lah tu...

kalau dah tahap jual pil mutiara ketatkan faraj dan dikaitkan dengan kisah dongeng maharaja cina merodok gundiknya x sudah2 tu... itu dah tahap hanjeng yang memakai sarung hanjeng yang lain...

uolllsss kalau uollss nak suruh akak promote produk yang hanjeng2..mmg lah jawapannya tidak..ini produk2 tahap najwa latif (biase-biase saja) tu leh lah akak tolong sikit2..tak gitue...bantu orang melayu uolsss

walaupun blog akak ni sendu sedikit sbb malas nak update..adagak manusia yang masih percaya ke glamouran akak yang walaupun ini mampu memberi sinar serta Nur pada produk yang diorang jual...

korang ni mmg tau..dulu aku jual barang baby ..ko cakap aku jual sampah kan...dah aku tutup kedai..pekop muka ngan bantal nangis 4 minggu tanpa henti... akak ni nampak je mulut lahanat..tapi hati aku ni suci cam gadis baru pertama kali datang haid tau..suci..

ooooo masing2 pakat menghanjengkan aku yer..awassssss... akan aku kumpul semua testimoni segala bagai sabun beras, sabun serai, pil rapat pil kecikkan itu ini..awasss akan ku hanjengkan secara pukal...

akak tau uollsss yang x pakai produk cam ni mmg uoollss dah mmg cantek... hasil buatan nya elok..mak bapak korang dulu bekas ratu cantek ... lahir2 je di sambut dengan kain kuning.. slalu di mandikan ngan air yasin..sebab tu bula besar kulit mulus...suci..terpancar nur nya...

elehhhhhh akak tau lah yang komen tu semua muka hauk..kalau betinanya gemok..berkerak..muka herot ke ufur timur..tapi feeling cantek kannnnn...sama lah gak ngan pondan2 yang coverina tu..gitew....

ok lah cam ni..akak bukan apa..niat akak cuma nak tolong sundel..kalau ko rasa nak mintak tolong pun boleh... dari aku melakukan aktiviti rukuk di pinggir jalan baik aku tolong promote barang orang kannnn

ok lah banyak sangat kata2 nista akak dah lempar kan ni.. lupa lak sekarang akak dah berhijap penuh.. xleh laser sangat nanti abg aji i marah... ok lah uollsss..

semoga uollss cantek selalu dan suci murni dengan hasil wuduk anda

cau cin cauuuuuuu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...