ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 30 March 2010

akak terpaksa...


kung kung kung....kungggggggggggggg...jap ek kak buat latihan vokal ngan hotmama jap..gitewww kannnn

ok start....

akak ade kenal sorang mamat ni..name dia sofian...putih kuning kulitnya...berbudi bahasa orangnya...manis je bila senyum...sekarang ni dia mmg close ngan akak..

tiap kali akak jumpe dia mesti pegang tangan akak...akak malu nak pegang takut orang nampak..tp dia yang nak pegang nak buat cam ne kan...

dia nak pegang..nak wat cam ner

tp setiap kali akak jumpe dia je nak kena bagi duit..tiap kali jumpe je nak bg duit....akak bukan spedo dia..tp dia mintak...akak ni kan wanita yang lemah kadang2....selalunya lebih kuat dr jantan ok...

akak cuba x nak bg duit kat dia..tp akak terpaksa..kalau akak x bg duit dia marah2 akak...ape nak buat kan terpakse...bila akak bg tau kawan akak ..dia orang gelak dan cakap akak no bodoh...kadang2 tu terasa ape yang kawan2 cakap tp ape nak buat...akak terpakse bg dia duit...

akak terpakse uollssss...kalau x sofian marah akak...

bukan lah banyak pun akak bg dia..tp kalau akak ingat2 lah..banyak jugak akak bg duit kat dia..cam ne ek?

kadang2 tu akak nak jumpe dia tp dia x de..ade pompuan lain lak yang ade..akak kompius..sap tu ek..pompuan tu kawan dia ke...kadang2 tu akak nampak dia satu bilik ngan pompuan..akak malas nak cakap banyak...

x baik tuduh2 kan...lepas tu yang hangin pompuan tu pun mintak duit kat akak...akak cuba gak elak tp di pakse akak...walau berat hati akak terpakse bg gak...

korang rase ape akak patut buat kat sopian tu ek...akak geram sangat..sampai ati dia buat akak cam ni..masalahnya ari2 dia jumpe akak...akak x leh nak lari...

korang nak tau x sape sofian tu.....


dia penjaga toll ...bleyy!


Let's SHOPPING Uollss!