jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Friday, 5 April 2013

Jamu yang Melampau Hikmatnya !

PERHATIAN 

ARTIKEL INI ADALAH UNTUK PEMBACAAN YANG BERUMUR 18 TAHUN KE ATAS SAHAJA.. SAPA YANG DI BAWAH UMUR MASIH NAK BACA ..BACA LAH..ADER AKU KESAH... KALAU TENGAH BACA KO KENA LEMPANG..AKAK X TANGGUNG

hello2 uolssss...

akak sekarang ni amatlah gajah..x tau kenapa makin gajah..selera makan x putus lah..sluar makin banyak yang harus di humban dalam longkang sebab x muat...

tengah duk google akak terbaca statement ni .. " SEJAK I PAKAI JAMU AKU DARA..SUAMI I JARANG NAK KUAR MALAM.. ASYIK NAK BERMALAM JE.. BAHAGIANYA "

amacam gampang x bunyinya... dulu laki ko asyik kuar rumah je sebab ko dah longgar cam getah spenda lama ker?.. bangang sangat...

so akak klik lah link tu... tu dia  JAMU SUSUK DARA...


dulu ada pembaca blok akak si "Coklet Cinte" suruh akak tulis pasal ni..tp akak rasa macam merepek jer.. ten bila akak baca .. terkezut akak..

so kita cerita skit... ni jenis2 produk dia

1.JAMU SUSUK “PENGANTIN DARA” rahsia sejak tahun 1850 RM65
2.JAMU “AKU DARA “ RM48 (40biji)
3.SUSUK " kekal dara" RM36 (6biji)
4.MAGIC POWDER “SUSUK DARA” Masker Vagina RM25

yang penting..nak termeninggal akak tengok cara penggunaannya.. nak dara semula sangat lah katakan.. ko mampu sejak tahun 1850 ko.. mak syak bini panglima zaman dulu pun pakai jamu ni

Cara penggunaan :

1. Masukkan 2 kapsul kedalam faraj yg ternganga dan longgar.

Langkah satu: dalam keadaan mencangkung 
Langkah dua: dengan menggunakan jari 1 kapsul ditolak menggunakan jari sambil menarik nafas. ke bahagian kanan rahim. Dan 1 kapsul kebahagian kiri rahim. Pastikan sampai betol – betol ke penghujung yang paling dalam rahim.

amacam ada berani ? kalau dah buat cam ni dah dara balik akak x tau lah...
dan paling meninggal sekali akak baca kesan2 dia...

Kesan -kesan :
1. Rahim akan terus mengecut.
2. Laluan rahim menjadi rapat dan berpasir seperti dara semula
3. Bibir faraj akan terus menjadi rapat.
4. Bila pertama kali selepas penggunaan. Isteri akan merasa sakit akibat sempit dan terlalu rapat dan nikmat seperti pertama kali bersetubuh.

Kesan dialami suami dan diakui :
1- mengalami pengalaman bersetubuh seperti dara 100%
2- mengalami seperti kepala zakar disedut dan dikemut.
3- keadaan dinding laluan rahim keseluruhannya berpasir menambahkan nikmat kegelian maksima seperti pertama kali bersama.
4- pencapaian klimaks maksima rasa sempit menyeluruh dari kepala hingga ke pangkal zakar.

ko baca tu lepas makan faraj ko bertukar menjadi kertas pasir yer..parah ni

sorry akak bukan nak bercerita pasal lucah..tapi ini kebenaran yang akak baca...kalau ada ubat cam ni kenapa banyak jantan tua masih nak kawin anak dara muda yer... apa kata beli je utk bini ko yang herot tu..pasti macam anak dara..

macam2 produk kita tengok kat pasaran..kalau cam ni lah kesan dia..akak nak email kat pengasas dia..cuba pi jual kat artis holywood sana... akak syak diorang mesti beli ber kontena2 sebab diorang ni bukan lagi tahap getah spenda lama..tapi dah tahap menguap x tutup mulut...

sapa yang teringin nak beli sila beli... kalau menjadi ubat ni..tolong lah  share2 lah dengan ahli getah spenda lama yang lain...

sekian terima kasih...
hi all..

Thanks to  Hafizah Osman kerana memaki akak laju2 x update blog.. sakit benor hati ni..rasa nak aku sagat2kan je muka ko kat tebing longkang sana...

ok lah ni kisah minggu lepas..sapa dah tau kira ni cerita lebih detail lah yer. sebab akak ada letak kat FB akak ari tu..dan mendapat komen yang agak gampanglicious sangat dari follower akak yang terchenta itew (WALAUPUN)...

citernya gini... kakak akak ajak p buat pasport kat shah alam..kompleks PKNS...sabtu bukak ko..tapi kena datang subuh2 sepie ko..lepas subuh dengan telekong2 aku rempitkan ke imegresn sana... sampai dalam kul 6.45 cam tu..gila ko dah ada yang beratur kat luar imegresen tu..

aku syak akak ngan laki dia yang beratur betul2 depan cermin pintu tu datang sebelum subuh..entah-entah siap sembahyang depan pintu imegresen gamaknya.

so akak sampai kakak akak trus meluru sebelah makcik tua yang tetiba sound kakak akak " beratur blakang..nampak ada budak lelaki blakang tu ngah duduk..dia datang dulu"..kelas ko makcik.. mak syak budak laki blakang tu anak ikan makcik tu..

so kitorang pun ok je lah.. lebih kurang 5 minit lepas tu kedai gambar pun bukak..akak jadi orang 1st amik gambar..sebab xde gambar kan..hasilnya wajah akak cam gampang..so penjenayah..sebab awal pagi kan..bare face without any makeup...

so lepas amik gambar..10 min lepas tu semua duk beratur depan pintu tu berpusu2...

then drama pun bermula...

kehinggan pagi itu telah tercemar..akak yang sedang mengaji ketika menunggu gilar itew telah terhenti..


kehinggan pagi itu telah tercemar..akak yang sedang mengaji ketika menunggu gilar itew telah terhenti..

ada sorang betina feeling ni bertudung.. trus pose depan potong barisan..then.. ingan x akak yang datang paling awal tu un memulakan kata2 manis menghiris kalbu ujung2..

akak awal : cik tolong beratur blakang yer..ramai lagi yang datang awal..

 dengan pose berdiri tanpa berganjak dia memulakan kata2 menyakit kan hati

betina feeling : its ok.. i know ( sambil jeling ) ..my son is over there.. u dont bother ( sambil feeling-feeling2 anjeng)

akak awal : yer lah kalau macam tu beratur lah blakang.. x kan nak potong barisan pulak ..( sambil makcik tua yang sound akak akak tadi join venture mengiakan kata2 akak awal tadi)

betina feeling : its not your business.. u think you own this place ?

akak awal : yes its not mine but please.. please mind your language ok.. muka je cantek tp xde adab

betina feeling : ko ingat ko cantek..

akak awal : FUCK YOU

akak feeling : FUCK YOU TOO


akak terkesima..akak sebagai pemakai tudung labuh malu dengan sikap dua wanita tadi


akak n kakak akak terkesima uollsss... x sempat nak snap.. akak pun x tau sapa yang salah... akak nak join carutkan tapi akak takut imej suci akak terjejas kan...akak tengok je...

buat malu je.. dah lah ramai..betina feeling tu dah ada anak besar cam 19 tahun cam tu...mesti anak dia bangga ngan mak dia kan..

IM SO PROUD OF YOU MUM


Let's SHOPPING Uollss!