jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 25 September 2007

kenape waruk mendapat tempat?

WARUK : bermakne seseorang yg mmpunyai rupa wajah yg sangat azab atau pun sangat huduh, busuk,hanjeng. kiranya buruk x leh di maaf kan lah..


contoh ayat: walaupun jenab mempunyai wajah yang sangat waruk, tetapi dia melahirkan anak yang comel kerana lakinya bermuka meletop. (kalau tak paham jugak ko pi mati lah)




canteknya aku..aku x kira walau ape pun orang nak cakap aku tetep cantek..ko cantek ker?




setelah akak meneliti setiap sudut dunia ini akak lihat x semua benda cantek aje yang mendapat tempat di hati masyarakat..kadang kala waruk juga menjadi kegilaan ramai... bagai mane itew..walau pun berwajah waruk, mungkin masyarakat2 waruk ini mempunyai satu lagi keistimewaan yang lain yang membuatkan mereka nampak cantik memukau...pernah juga kita lihat gadis2 atau bapok2 berwajah warok mempunyai teman lelaki yang sangat kacak ibarat lelaki2 dibawah lindungan kaabah katanya...mungkinkah lelaki2 itew bukan memandang pada wajah yang waruk tetapi pada hati yang bersih dan luhur..atau pun lelaki2 ini buta dan sangat banggang kerana memilih waruk sebagai pasangan hidup?..mmmm itew akak pun kurang pasti..ape pun yang akak sedar sekarang ni waruk mendapat tempat....mmmm interesting ni...



waruk tetapi menjadi pujaan



walaupun wajah ku warok aku kaya kerana suara ku yang merdu...merdu ker suara aku ni?

setelah akak teliti golongan ini mempunyai suara yg amat merdu sehingga wajah waruk mereka di ketepikan demi suara mereka itew. mmm..kalau kita lihat wajah mereka amat waruk sehinga boleh takutkan budak...tetpi bila mereka mengeluarkan suara ibarat suara bidadari (tetepi bidadari yang waruk ler) kiranya kalau buat album lagu tu laris..(kalau album gambar jangan mimpi ler..maaf )



waruk tetapi mendapat jantan or betina meletop




walaupun akak supermodel, akak rela kawin ngan abang seal yang waruk ini..ini lah cinta sejati (sebenarnya akak suka kat duit dia n K****k dia jer..besar u all..kalau main akak serkup kepala dia ngan plastik)




akak banyak lihat sekarang yg walaupun berwajah waruk tetapi mendapat kekasih yang meletop bagai nak gila..wajah kalau letak kat masjid semua orang lari sanggup pi masjid lain or tukar agama sebab terlalu takut..kalau letak kat kedai makan maklumnya gulung tikar ler...layak kerja kat umah hantu jer...kekadang akak lihat bapok2, pompuan or jantan2 yang waruk ni guna mandrem untuk medapat kekasih2 yang meletups ini...maklum lah kalau nak harap rupa nak mengurat..mimpi ler..ko pi mengurat nenek umor 70 tahun pun nenek tu reject...sebab itew lah terhasilnya agensi2 Mak Esah ini..agensi2 bomoh ini mengaut keuntungan yang melempah ruah gara2 masyarakat waruk ini...kadang kala ade jugak yang memilih masayarakat waruk ini sebagai teman kerana mereka kaya...mmmm waruk tapi kaya raya or kacak tetepi miskin...kalau akak akak pilih waruk tapi kaya raya..mesti dia sayang akak bagai nak gila..tp masalah nya akak pun waruk gak..bagai mane itew...melepas akak...


waruk tetepi melahirkan anak yang meletops




sape cakap akak waruk..akak cantek okey..cuma jentul akak jer tebal skit


+


sexy x pakcik ngan pampers ni..sexynya aku


+


walaupun mak bapak aku waruk, aku lahir dengan meletopnya ..meletupnya aku


akak ade lihat pada satu keluarga itew...mak dia muka macam sudip pecah n bapak dia macam gorila india..tetepi anak dia ya allah meletop bagai nak gila..aka macam tak percaya jer dua waruk bergabung maka terhasilah jantan yang meletup...mungkin ini ade kaitan dengan sains ni..bila cas negatif (waruk) bergabung dengan cas negatif jugak (waruk jugak) maka terhasilah positif (meletops)..betul gak tu...cuba sape2 yang waruk tue pi lah cari laki yang waruk gak..mesti hasilnya anak korang meletops..kacak cantik bagai nak gila..kalau korang ni separa waruk jer nampaknya dapat anak separa waruk jugak ler...


waruk tetapi berangan meletops...


ni selalu akak lihat di dalam masyarakat kita...muka dah ler waruk, kadang kala tu busuk pula...pastu bergaya bagai nak gila..pakai sexy2 maut, tunjuk alur sana sini...pastu terhasillah masyarakat waruk yang tidak di maafkan ini..eleh korang mesti dapat lihat..bila kita tegur dia kata kita yang x sedar diri lak kan..bagai mane itew...biarlah nak wat cam ner..waruk2 ni kadang2 x leh di tegur...ape pun akak x kisah..asal akak x waruk sangat dah ler..akak waruk skit jer okeyyyyyyy....

Let's SHOPPING Uollss!