ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 22 December 2009

gurau

korang ni kuat sentap x?...

sentap tu ape ek?

sedihlah kalau korang sentap pun x tau ape?...

ko nak kena lempang sentap pun ko x tau...

akak ngan kawan2 akak mmg mulut macam puaka kalau bergurau...kalau cerca mencerca tu adalah acara wajib..walaupun ko mase tu x buat silap ape2 pun...ko tetap kena cerca...

kekadang tu sian tengok kak cam ..selalu je menjadi bahan cercaan geng2 akak..termasuk lah akak...ala..akak pun selalu kena cerca ngan geng2 akak..mane yg pondan..yang jantan..yang pompuan semua dah jadi satu...BERMULUT PONDAN....

cukup pondan?

tapi harap2 kak cam x lah simpan dalam kan kak...jangan ujung2 ko kumpul semua sentapan itew...opsss

tapi kitorang x simpan dalam..sekadar kata2 ....rase macam x hepenning lak kalau x cerca mencerca ni...sedih lah statment berani mati....

tapi ade gak sesetengah manusia ni mmg jenis x leh bergurau....kita cakap skit terus melenting...tu boring tu...

so kawan2 akak pun ade kategorinya...ade yang tahan sentap..ko maki lah or cerca bagai nak rak..dia gelak je...

ade pulak ko puji dia chantek...terus sentap sebab dia rase kita perli2 dia..susah kan..puji salah x puji salah...habis tu ko nak aku cakap ape..." buruknya muka ko...rase nak muntah aku tengok muka ko"...cam tu ke...lagi lah ko sentap kan...

mak tau mak chantek..please dont mention it...kekwat ni

kekadang tu perangai mmg mintak kena cerca..tu lah yang mendapat tu kan...

so orang2 cam ni selalunya adalah orang2 yang jarang2 geng akak ajak lepak...

sebab ape..x heppening dan x leh gurau...lagi satu bila ko mula sentap..satu meja yang duduk ngan ko akan jadi boring dan xde mood...

kadang tu orang dengar macam bergaduh..tp sebenarnya bergurau...kalau serius je..ssedih lah..baik ko masuk kelas mengait kemas kat balai raya je...

ape pun kita kena ingat ...gurau pun ade batasnya..x semua benda kita boleh gurau...dah ko kena pandai macam mane nak gurau dengan orang2 yang kuat sentap ni...

bg akak...lantak korang lah..kalau korang rase korang x leh nak gurau...baik ko duk surau..x gitew...

Let's SHOPPING Uollss!