ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 15 September 2009

Rumah terbakar panggil akak!

mari kita menyanyi bersama-sama..."umah jantan terbakar panggil akak!..akak datang berlumba- lumba..."

ha! itew lah temanya hari ini uolssss..yang penting sebab kan semalam akak sekeluarga mungkin beraya kat masjid lah jawabnya raya ni uolsss....

semalam lepas balik keje..akak duk lah pose kat umah...then ali kol akak mintak akak anta dia pi ioimall sebab dia nak buka ngan kawan dia...then mak akak pun kirim lah akak beli roti perancis katanya..nak makan dengan bistik...wah feeling2 orang perancis mak akak kan...

lpas anta ali..akak pun trus p beli roti perancis n balik rumah...sampai je umah akak..akak tengok mak n bapak ngan sedap landing depan tv..mak akak siap dah terlelap..yer lah nak menunggu berbuka katanya...

hey cik kam oi...bangun rumah nak terbakar ni..sedap je dia tidur kan...banyak cantek!

so akak trus masuk dapur untuk letak roti....tiba2 uolss..oh tuhan...kuali yang berisi minyak telah terbakar dan api dia besar sampai ke bumbung uolsss....dinding kat dapur belakang tu siap dah terbakar....


ape lagi dengan vokal manja akak trus menjerit.." apiiiii..apiiii!"...
ape lagi mak akak trus melompat...dapur umah akak terbakar uolss...yang penting mak akak panaskan kuali nak goreng cekodok katanya..lepas idupkan dia pose tidur..kelas tul mak kan...boleh dia x sedar yang dapur dah tebakar...

nasib baik akak balik uolsss..kalau tidak mesti akak beraya dekat masjid uolsss...hey hangin tul akak ngan mak akak..lepas tu leh lak dia kata.."sape lah pulak yang panaskan kuali ni yer"...ape lagi akak terus menjawab " sape lagi mak cik tom rumah belakang tulah panaskan minyak..nak celop tangan dia sebab nak belajar silat"...

lepas tu mak akak sibuk jerit kuat2..tolonggggg...tolong....bukannya dia nak tulong akak padamkan api...

tolongggggg uolsss. umah mak terbakar uolssssss

dia yang panaskan kuali pastu leh tanya lak..nasib baik akak ade..akak trus lari dalam bilik....lantas akak terus BERTUKAR!! menjadi bomba wanita lah...

akak telah bertukar menjadi bomba wanita dalam masa 0.00005 saat..akak dapat mengalahkan masa gaban...

yang bongoknya akak dah tau semua tu terbakar sebab minyak leh pulak akak simbah pakai air..makin marak lah api kan...last akak basahkan selimut..and akak lempar kat api tu..trus padam...

tu lah dulu waktu kat sekolah ade latihan sesi pemadaman api ko tak amik perhatian..ko sebok duk mengurat abang bomba tu..ha sekarang ni rumah dah nak terbakar baru ko terkontang-kanting....sedih tul ....

Let's SHOPPING Uollss!