ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 3 March 2009

soalan berharga 1 juta!!!

bangun pg td ..lepas mandi..n trus bekfes....then akak ngok makcik jah..sepupu mak akak dah bertenggek kat umah akak anta kuih...ape lagi uolss..lepas anta kuih sesi umpatan berirama lah dia ngan mak akak....

ngah akaknak tuang air cik jah tanya akak...."umo ko berapa sekarang?...lantas akak menjawab dengan berhati..ala2 soalan untuk dapat sejuta ringgit ni...." muda setahun dr apit cik jah" (apit adalah anak cik jah yang bertitle Doctor yang sering mak akak bangga2 kan..sorry mak i x leh jd doktor...i takut darah uolss )...


then soalan paling cepumas dr cik jah..."oooo 2++++ lah yer..bila nak kawen..dah ade makwe lom...?" soalan nages lak cik jah ni tanya pagi2 buta ni...baru akak nak bukak mulut..mak akak tolong jawab dengan nada yang agak lantang ..sambil jeling2 tajam kat akak "makwe ape nyer jah...ko x nampak rambut dia panjang siap kerinting2 tu..dengan kening nya habis dicukur...dialah makwe jah oi...lantak lah ko sane...aku tunggu adik dia je lah jah"....

opss terkesima akak..lantas akak teguk je air teh panas sekali napas uolss..x terasa panas pun..capai beg..sarung kasut ..larikkkkkkkkkkk...sebelum soalan berhara 1 bilion lak ditanya nanti....

Let's SHOPPING Uollss!