ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 29 September 2009

Airmata Aidilfitri


ok semua lets feeling Noorkumala sari

selamat ari raya..kepada aci2 dan benggali..mari lah makan capati...lepas itew minum todi sampai mati...horeyyyyy!!!

amacam sedap x lagu raya akak...salam lebaran uolss...amacam seronok raya...banyak duit habis?..amacam pokai sekarang?...tahniah uolsss...

lama x bersiaran nampaknya akak ni..so ari ni akak ade cerita sedih nak cerita kat uolsss...raya ketiga ari tu akak dan geng2 wanita palsu akak telah pergi ke perak untuk beraya sakan di rumah rakan2 akak di sana...

pagi2 buta lagi akak dah pose depan pintu tunggu kawan akak amik..x sabar rasanya akak nak ke perak..dengar kata jejaka2 di perak ni mmg dahagakan kasih sayang insan bergelar
" pompuan palsu" seperti akak ni..so tu akak gigih ni kan...

so dalam kul 7.30 akak bertolak dr puchong ..dalam perjalanan itew habis khatam semua lagu raya akak nyanyi...kalah siti nurhaliza punya konsert..habis lagu raya di susuli pula dengan lagu mariah carey pulak..ber medley2...dengan vokal akak yang mantap lagi memukau ini mampu mencerikan sape saje yang mengatuk..bak kata dengar kata kalau dengar suara akak menyanyi..bukan je hilang ngantuk...malah hilang sabar juga...

sampai je perhentain R&R kami pun berhenti untuk sarapan..ramainya manusia kat situ...kalah orang nak pi haji....malah suasana lebih meriah dengan kehadiran akak yang sangatlah bapok ini...malah akak menjadi baualan setiap bibir pengunjung R&R itew...

eee tengok tu..pondan lah...

so lepas je mencekik mee goreng yang rase cam ketiak keling tu...akak pun berambus memulakan perjalanan..tetiba..tut tut tut Handpon blackberry akak berbunyi...(saje je highlight blackberry tu..walhal talipon ko nokia yang leh buat lampu suloh tu)..kawan akak anis talipon...

"nyah ko dapat call dr sape2 tak..aku dapat sms zizie meninggal dunia pagi tadi"...suasana menjadi kelam..kawan baik akak waktu kat sekolah dah xde..pelahan2 air mata akak mengalir..terus teringat kisah2 suka duka akak bersama zizie...akak cuba call hp zizie berkali2 xde sape angkat...akak makin sedih...zie kenape ko pergi cepat sangat...akak jadi x tentu arah..baru selamalmnya dia call akak minta maaf...halal makan minum...macam tahu je dia akan pergi...


zie kenangan aku bersama ko akan aku kenang sampai akhir nanti..alfatihah...


tetapi.....

kerana akak dah on the way ke perak..dan akak tumpang orang..akak teruskan juga perjalanan akak ke perak..hati bercampur baur... raya kan hari bersuka ria..so akak simpan rase sedih akak dan teruskan beraya...

raya ke lima kawan akak sorang lain call..so akak bg tau lah yang zizie meninggal dunia...then kawan akak cakap " ko ni merepek ke..aku baru lepas call zizie..elok je dia bersuka ria..xkan bersuka ria kat kubur lak"...eh yer ke...

trus akak call zizie..dia angkat trus akak cakap "nyah mak ingat ko dah mati nyah..si anis kata ko meninggal dunia..puas aku nangis tau..idup lagi ko yer..panjang umur ko"...

zizi menjawab..."anis tu bangang...ari yang dia kata aku meninggal tu aku nak pi umah dia..aku sms dia..aku dah meninggal melaka...trus dia ingat aku meninggal....habis satu kampung ingat aku mati betul...hanjeng tul"....

biadap tul sape cakap aku meninggal ni..penat i pose kebaya kontem tau..

salah informasi rupanya...lain kalai hal2 kematian ni jagan lah buat main..kalau lepas ni betul2 terjadi..orang dah x percaya dah..hati2 uolss

Let's SHOPPING Uollss!