ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Tuesday, 28 June 2011

krim pemusnah

dua minggu ni akak memang busy..mane kan traning kat melaka..mane plak pi treasure hunt kat chreating...busy tul

pandang2 cermin makin lama makin gajah akak ni...kalau berdiri sebelah rebana ubi mesti ada yang cakap akak ni mirip...

so korek2 ubat2 kurus lama kat almari...tadaaaaaa jumpe krim pemecah lemak sendayu tinggi...lama dah akak ada krim ni...pakai dua tiga kali je..lepas tu humban dalam almari..pastu trus lupa...

mase tu x rase lah diri ni lembu sangat...tp sekarang kelembuan melada jiwa kan..kena lah cari ubat bg kurus cepat... sebelum orang ramai terkompius antara akak ngan lembu baik akak bertindak...

so sebelum tido akak sapu kat perut, pinggang...lengan bagi runcing...peha bagi mirip kaki nasha aziz yang sekarang ni sama besar ngan tiang TNB...kelas ko,...x payah pegi marie france...

nak bg trill balut plak ngan wraping plastik tu...ala2 kat pusat peramping badan kan...cuma xde sauna je aku nak masuk...mau kena masak air pakai periuk kenduri baru leh jadi suasana sauna

lepas sapu trus pasang mp3 n pose2 nak tido..konon2 pembakaran lemak ketika tido lah kan...

tetiba rasa berangin tu bertukar menjadi panas dan pijau...ohhhh x leh tahan..rasa macam ko tumbuk cili padi n ko sapu kat perut ko....panas...rasa macam melecur...

x leh jadi...nak tanggal plastik tu susah plak..hanjing tul...

akak trus lari masuk bilik air....cuci...makin cuci makin panas...dah tangan pulak panas....muka berpeluh2...pegang muka ....muka plak panas....

ini bukan krim pemecah lemak ni...ini KRIM PEMECAH BELAH KAN HIDUP NI....

akak sabun....makin panas....

so dalam bilik air akak ade tempayan plastik besar....kul 3 pagi tu aku menyelam dalam tempayan ko...nak bg hilang panas....

mau 2 jam lah aku pose dalam tempayan plastik tu...hazabbbb

tobat x nak pakai krim sendayu tinggi tu lagi...

esoknya akak bg tau mak akak...krim tu panas akak nak buang...mak akak kata jgan..dia nak...

ujung2 bila akak tanya mak akak dia jawab " krim ko bg tu mane ade panas...berangin sedap..mak buat sapu lulut sakit"

sah lutut mak aku ni tebal..kebal panas ni...

* sorry xde gambar selingan...internet tersangat lah gampang...nak upload gambar...SETAHUNNNNNNNNNNNN

Let's SHOPPING Uollss!