ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Thursday, 6 November 2008

cantek ke tidak ?

sedang akak tengah sibuk2 ...si cokelat tag akak lak..katanya muka tanpa mekap

tanpa edit dan sebagainya...habis lah akak..cam ner ni..itew lah sumber2 kecantikan akak selama ini..tuhan tolong lah.. macam mane ni....

habis lah semua peminat akak lari

pas ni..tp ape nak malu kan..mmg wajah akak cam tu...so korang nak minat korang leh minat..x nak sudah....ade aku kesah


tag ni menyuroh kak bed berbuat perkara2 seperti dibawah.........

1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
2) Don't change your clothes, don't fix your hair...just take a picture.
3) Post that picture with NO editing.
4) Post these instruction with your picture.

5) Tag 10 people to do this

amacam x puas hati ker..mau gaduh ker?

ko kata aku x cantek..so what the fuck....

akak ni mmg nampak cantek sentiase kan..tp ingat dalam kecantikan itew tersembunyi kejantanan akak yang korang x nampak...kalau akak yang jantan inew leh jadi cantek..korang yang dah mmg perempuan betul kalau x reti nak melawa...ko leh baik pi doa kat tuhan supaya tukar kan korang jadi pokok ke binatang ker...so kalau yang ade laki or bf tu meh ramai2 kumpulkan sedekah je kat akak ngan kak bed...ape pun kecantikan itew adalah subjective...

Let's SHOPPING Uollss!