jom click sini

ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Wednesday, 13 July 2011

hur har = pitam


akak heran lah kenapa yenna yenni ni hur har (huru hara)...

akak bukan racist yer..cuma akak sejak kecik mmg dah duk sebelah umah yenna...celik2 mata je dah dengar yenna yenni terjerit2...sebelum akak belajar cakap "hai"...akak teror cakap "dey" ok..bleh...

kalau kat umah akak ni...ku pandang kiri yenna..ku pandang kanan yenni...gitew lah gamaknya....

so kalau akak nak tengok wel wel...ala cam thaipusam tu...x yah pi batu cave uollsss...ko tunggu je depan umah sebab kat sebelah umah akak ni yenna ni ada kuil dia sendiri...

ko nak tengok dia cucuk lidah..cucuk telinga...muka badan..ketiak...segala bagai lah...ko sebut je...

bak kata ...jiran akak ni alim lah..selalu buat upacara keagamaan dia...

yang blah kiri ni ok..dia cool je...yang blah kanan ni...ya tuhan..hur har tiada bandingan...

itew akak x kisah sebab kita kat malaysia ni kan bebas beragama...bebas ikut apa cara pegangan masing2....cara masing2..mungkin cam tu lah mereka tengok kita...

yang akak nak cerita ni...bila dia pasang lagu...volume dia harus maximum...dan yang penting dia x kisah pun waktu bila dia nak pasang....bak kata ade dia kesah....


ayooooo karawa le

lagu2 dia semua kiler song ok...semua di petik dari lagu2 dalam filem tamil terkini...ko mampu...

dalam banyak2 lagu kat dunia ni akak ada benci amat dengan satu lagu ni....tajuk dia " cinta 3 segi"...akak x kisah lah cinta 4 segi ke lima segi ke yang penting akak x suka lagu ni...

dulu waktu akak duk umah sewa kawan akak si babybee yang chantek rupawan menawan kalbu tu..pasang lagu cinta 3 segi ni sejuta kali..ujung2 aku rosakkan lagu tu ok...opsss..menanah gegendang telinga ni...

ok back to story...yenna sebelah umah akak ni pasang lagu cinta 3 segi yang salem nyanyi tu ok..ko mampu yenna minat salem...ko jagan gila2 ok....dia pasang lagu tu punya lah kuat ...

yang paling penting lagu tu dia ulang2 sejuta kali....dah lah lagu azab...ulang2..siap sing along ok...ko mampu...pitam....di selitkan dengan gerak tari perlahan......matilahhhh

ko pi tanya paula abdul..dia mampu ke menari dengan rentak lagu saleem ni...tp yenna ni mampu kay

akak x leh tahan ...akak jalan ke luar akak pi umah dia...akak hint2 bagi dia perasan lah yang akak pening dengar lagu tu...horey dia perasan yer..trus dia tutup lagu tu...

2 minit selepas itew...dia pasang lagu tamil berentak dance music yer....ulang2 lagu sama 19 belas juta kali....eeeeee sakit jiwa....akak rasa tu lagu hit masa kini kot..siap dia bergendang2 ngan tin milo...

mmg sakit jiwa kuasa 15 yer...


sekarang ni ko pilih...ko nak dengar lagu salim ke ko nak dengar lagu tamil dance 19 belas juta kali...

ko tunggu yer ...aku tengah cari lagu lina kamsan ni.. lagu jawa tu....aku dapat lagu tu aku pasang berkali2 sampai ko bengang kulit ko tukar jadi putih...awas ko...

Let's SHOPPING Uollss!