ahli geng kongsi senduk

Kak Senduk Fan Club Klik sini

bit.ly/1c5OxpX

Saturday, 24 October 2009

pondan2 tolong lah sedar diri!

akak heran lah pada sesetengah pondan ni...perangai yang anjeng mmg telah menjadi darah daging mereka...kalau nampak pondan lain mesti nak pandang2 slek...

suka nak banding kan diri mereka yang mereka lebih chantek..lebih meletop, lebih hebat...kalau cakap x leh nak pijak bumi...kalau cakap dia aje yang hebat..dia lah yang selalu dapat jantan meletop lah, dia lh yang kalau drag lebih woman lah...dia lah yang ade stock2 anak ikan comel2 lah...

haloo..haloooo

tolong lah..semua tu leh buat korang rase korang hebat ke..lain lah kalau kita semua tahu yang ko tu banyak duit sampai melempah ruah...sampai bank kata " cik kena stop simpan duit sebab bank kami xde tempat nak letak duit cik yang banyak gila ni"...lain lah kan...

ini tidak kadang2 tu nak beli teh o ais bungkus pun siap kira2 duit syiling...cam ne...so tolong lah pondan2 di luar sana..x perlu lah korang memandang rendah pada pondan2 lain..sebab pondan2 lain yang bereducated ni cuma gelakkan korang je...

sila pikirkan yer monyet

akak juga menasihati diri akak..bukan nak kata sapa2...cuma akak geram tengok pondan2 kat sebelah opis akak yang kononnya hebat dan chantek sangat...

aku tau ko tu belajar kat " akademi kecantikan yang di taja oleh kerajaan"...so what...perlu ke tiap2 kali aku nak balik n datang keje ko duk sok sek sok sek tengok aku...ko chantek ke...

ko jangan berangan yer..belajar ko pun di taja pastu nak belagak...ko rase belajar mekap kat akedemi ape thah tu buat ko rase hebat ke...duk tiap2 hari usung beg mekap yang kononnya penuh barang mekap tu ko rase ko diva ke...akak tengok hari2 ko datang kelas muka kelabu jugak..ko salah bedak ke or cikgu mekap ko ajar mmg mekap muka kelabu adalah trend mase kini?...

ko duk sok sek sok sek yang kata aku x chantek...ko kenape...ko chantek ke...aku tengok muka ko yang typical sabahan je...x pun aku tengok muka ko cam kacukan belanda!..feeling ni macam dia tu x pecah lobang..feeling macam muka dia tu cam perempuan betu...ahlooooo...dengan loghat sabah ko yang tebal tu aku tau sangat ko tu baru ni lah dapat kuar dr kampung atas gunung ko tu...cam ni lah pondan2 baru nak naik..feeling dia lah paling hebat...x tak tau yang waktu ko baru nak kenal ape itu marvelon aku dah berenti lama dah...

eksyen ni..konon2 dia lah yang paling chantek..bila akak senyum..jeling ko balas kan..xpe...ko tengok lah nanti...

ko rase ngan rambut ko pendek tu ko ade iras2 supermodel ke...haloo..aku x heran lah..belambak kawan2 aku yang jadi mekap artis dan mak2 andam tersohor tau..ko nak lawan..jangan berangan ok..aku bukan nak bangga diri tapi tolong lah..kenape tiap kali aku nampak ko sekumpulan ko duk senyum2 dan ngata2 aku...

hey anjing ko kenal aku ke?...aku ade mengata ko ke...yang ko duk nak pandang2 sinis tu kenape...ko pernah kena sagat kat jalan?...nak cuba?..aku leh tolong...

so pondan2 di luar sana..tolong lah sedar diri...x yah lah kekwat dengan pondan2 lain..walau secantek mane korang..korang tetap bapok di mata masyarakat...orang xkan mengangkat martabat korang sebaris dengan perempuan betul...korang jagan lah mimpi..korang cuma akan di pantang tinggi kalau korang tu berpelajaran dan ade jawatan yang tinggi...paham x anjeng!

so senyum2 lah ..x payah lah buat muka ketat...sebab kalau ko jeling2 pun ko x dapat ape2 ...cuma kalau ko bernasib baik ko akan mendapat penyepak dr aku...


Let's SHOPPING Uollss!